Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Ενισχύω την αυτοεκτίμησή μου...!!!!

Έχω διαβάσει πολλά για τις θετικές δηλώσεις και τον τρόπο που μπορούν να μας βοηθήσουν, ακόμη και να θεραπευτούμε από μία ασθένεια.

Δεν το κρύβω ότι ήμουν πολύ επιφυλακτική, στην αρχή, και δεν πίστευα ότι μπορούν να λειτουργήσουν τόσο αποτελεσματικά. Είμαι σίγουρη ότι αρκετοί από εσάς σκέφτεστε το ίδιο. Παρόλο που κατάλαβα πως οι θετικές δηλώσεις μπορούσαν να υποστηρίξουν τη θετική σκέψη, δεν πίστευα ότι μπορούσαν να αλλάξουν τα κύτταρα και τη χημεία στο σώμα μου.

Τώρα, γνωρίζω ότι η επιστήμη υποστηρίζει τη δύναμη των θετικών δηλώσεων. Οι θετικές δηλώσεις είναι μία ‘εντολή’, όπως συνηθίζω να λέω και σε όσους με ρωτούν στη διάρκεια των συνεδριών, που δίνουμε στον εγκέφαλό μας, ώστε να εστιάσει στην κατεύθυνση που εμείς ορίζουμε.

Πραγματοποιούνται επανειλημμένα για να ενισχύουν τις χημικές αντιδράσεις και έτσι να δημιουργήσουν νέες συνάψεις.

Ο καθηγητής της Κλινικής Ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο Columbia David J. Hellerstein λέει: «συνειδητοποιήσαμε ότι η ''νευροπλαστικότητα'', η διαρκής αναδιαμόρφωση της δομής και της λειτουργίας του εγκεφάλου, συμβαίνει σε όλη μας τη ζωή. Μπορεί να επηρεαστεί από τις εμπειρίες της ζωής, τα γονίδια, τους βιολογικούς παράγοντες και από τη συμπεριφορά, καθώς και από τα μοτίβα σκέψης».

Η νευροεπιστήμη αποδεικνύει τώρα ότι οι σκέψεις μας μπορούν να αλλάξουν τη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου μας.

Με την άσκηση επαναλαμβανόμενων θετικών μοτίβων σκέψης (θετικές δηλώσεις), δημιουργούμε στην πραγματικότητα νευροπλαστικότητα στην περιοχή του εγκεφάλου που επεξεργάζεται αυτό που σκεφτόμαστε. Το κλειδί είναι η επανάληψη, ώστε να τροφοδοτείς τον εγκέφαλό σου με θετική σκέψη.

Όταν χρησιμοποιείς τις θετικές δηλώσεις, επίλεξε ένα ή δύο για να εστιάσεις για αρκετές εβδομάδες. Πες τη θετική δήλωση δυνατά με σίγουρη και σταθερή φωνή, αρκετές φορές την ημέρα και πριν πας για ύπνο. 

Για να ενισχύσεις ακόμη περισσότερο τις θετικές δηλώσεις, γράψε τις καθώς τις λες. Βεβαιώσου ότι οι δηλώσεις είναι διατυπωμένες σε ενεστώτα χρόνο, σαν να μιλάς για κάτι που συμβαίνει τώρα.

Αυτήν την εβδομάδα, στις θετικές δηλώσεις του Ιουλίου, επέλεξα να μοιραστώ μαζί σου μερικές θετικές δηλώσεις για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης.

Θετικές δηλώσεις – Αυτοεκτίμηση

· Μου αρέσει αυτό που είμαι, αποδέχομαι τον εαυτό μου και τον αγαπώ βαθειά και ολοκληρωτικά.

· Είμαι μοναδικός/η. Αισθάνομαι όμορφα που είμαι ζωντανός/ή και που είμαι εγώ. 

· Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και γνωρίζω ότι η εσωτερική μου σοφία είναι ο καλύτερος οδηγός μου.

· Έχω ακεραιότητα. Είμαι απόλυτα αξιόπιστος. Κάνω ό, τι λέω.

· Ο εαυτός μου είναι ο τόπος που νιώθω ασφαλής.

· Αποδέχομαι πλήρως τον εαυτό μου και γνωρίζω ότι αξίζω πολλά και μεγάλα πράγματα στη ζωή.

· Επιλέγω να είμαι περήφανος/η για μένα.

· Βρίσκω τη γαλήνη και την αρμονία μέσα μου, σε αυτό που είμαι.

· Τροφοδοτώ το μυαλό μου με θετικές σκέψεις.

· Η εμπιστοσύνη, η πίστη, η αυτοεκτίμηση και η εσωτερική μου σοφία μεγαλώνουν κάθε μέρα.




Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου