Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Επαναπρογραμματισμός : Οι 90 ημέρες που θα αλλάξουν τη ζωή μας....!!!!!!

Ο στόχος μου είναι να συντηρώ μια κατάσταση καλής υγείας σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξής μου.

Αυτό στηρίζει την ανάπτυξη και την εξέλιξή μου. Επειδή επιθυμώ να γνωρίσω, να κατανοήσω και να ζήσω μια πλήρη ζωή. Εξάλλου, για τί άλλο καλύτερο θα μπορούσα να ζω;

Πριν 30 χρόνια δεν αναγνωριζόταν ότι ο άνθρωπος είναι πολυδιάστατη οντότητα. Από τότε μέχρι σήμερα η βιολογία, η γενετική και η ιατρική έχουν σκύψει πάνω από την ενότητα νους - σώμα αφού ό,τι συμβαίνει στο ένα καθρεφτίζεται στο άλλο.

Δεν πρόκειται για μια life style επιλογή. Πρόκειται για τον μοναδικό σκοπό που έχει ο άνθρωπος στη ζωή του : Να είναι πλήρης και γι αυτό ευτυχισμένος.

Ο καθένας από μας μπορεί να το πετύχει. Αρκεί να επαναπρογραμματίσει την δράση του καθημερινά. Έχει τεράστια σημασία να επαναλαμβάνεται αυτός ο νέος προγραμματισμός επειδή με την επανάληψη εγκαθίσταται.

Η δοκιμασμένη μέθοδος για να έχετε ένα αδιαμφισβήτητο αποτέλεσμα είναι να κάνετε τρίμηνο προγραμματισμό. Για παράδειγμα αποφασίζετε να διαλογίζεστε 20´ημερησίως. Ξεκινάτε και την τέταρτη μέρα μειώνεται ο χρόνος. Την πέμπτη μέρα ακόμα μειώνεται και την έκτη μέρα τα παρατάτε ή απογοητεύεστε. Το κλειδί είναι το τρίμηνο.

Κάθε μέρα είναι μια νέα μέρα, μια νέα αρχή, μια λευκή σελίδα για να ξεκινήσετε ξανά τον στόχο σας, πάλι από την αρχή.

Έτσι σε 90 μέρες είναι βέβαιο ότι θα πετύχετε την εγκατάσταση της επιθυμητής στάσης ζωής. Το επόμενο τρίμηνο βάζετε τον επόμενο στόχο. έτσι σε ένα χρόνο θα έχετε εγκαταστήσει με σιγουριά 4 νέα χαρακτηριστικά. Έχετε αφυπνίσει την δύναμη να πραγματώνετε αυτό που θέλετε. Τελικά, αυτό ακριβώς δεν είναι που επιθυμείτε;

Κι επειδή γνωρίζουμε ότι αυτό είναι επιτεύξιμο, στις επόμενες ενότητες προτείνουμε τον επαναπρογραμματισμό της καθημερινότητας, ο οποίος μπορεί να εξατομικευτεί ανάλογα από τον καθένα.

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ
Επειδή θέλω να έχω καθημερινή έμπνευση και δημιουργικότητα, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να : 

Δηλώνω από το πρωί που ξυπνάω ότι θέλω ΕΙΡΗΝΗ μέσα μου . 

Διαβάζω μια παράγραφο ή πρόταση από κάτι που με εμπνέει, πριν ξεκινήσω την μέρα μου και την επαναλαμβάνω μέσα μου όλη την μέρα. 

Διαλογίζομαι 20´ ακόμα κι αν απλά παρακολουθώ την αναπνοή μου. 

Εξασκούμαι στο να ταυτίζομαι με κάτι μεγαλύτερο αντί με κάτι περιορισμένο. 

Εξασκούμαι στο να κρατάω ανοιχτό το πνεύμα μου και να έχω δεκτική καρδιά. 

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ.
Επειδή ανάμεσα στο να έχω δίκιο ή να είμαι ευτυχισμένη/ος επιλέγω την ευτυχία, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να : 

Ελέγχω τα τοξικά συναισθήματα του θυμού, του φόβου και της θλίψης. 

Έχω συναισθηματική ισορροπία επιτρέποντάς μου να έχω περισσότερη αισιοδοξία στην καθημερινότητα. 

Εκφράζω την ευγνωμοσύνη και την εκτίμησή μου στις αντίστοιχες περιστάσεις. 

Εκδηλώνω τον καλύτερο εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ακόμα κι αν υπάρχει ο πειρασμός της επίκρισης. 

Αποσυμπιέζομαι με κάτι που συμβάλλει στην ανάπτυξή μου, αποφεύγοντας το “χάζεμα” στην τηλεόραση. 

Ακούω μόνο ποιοτική μουσική. 

Κάθε μέρα μαθαίνω κάτι, αυξάνοντας τις γνώσεις μου. 

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ.
Επειδή θέλω να έχω διαύγεια στο νου και γερό σώμα, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να : 

Αναγνωρίζω το καθημερινό άγχος και το διαχειρίζομαι καλύτερα, μολονότι έχω την τάση να με φορτώνω με πολλά. 

Κοιμάμαι αρκετά κάθε βράδυ παρόλο που βρίσκω δικαιολογίες για το αντίθετο. 

Τρώω μόνο υγιεινά. 

Αφαιρώ τελείως από την διατροφή μου τις τοξίνες του fast food και του πρόχειρου snack μολονότι μου είναι η εύκολη λύση. 

Έχω δραστηριότητες μέσα στη μέρα και κάθε μια ώρα σηκώνομαι και περπατάω (αν κάνω καθιστική εργασία). 

Προσέχω τα σήματα δυσφορίας ή νωθρότητας από το σώμα μου και του παρέχω αυτό που ζητά χωρίς αναβολή ή αποφυγή. 

Να θυμάσαι το τρίμηνο και την επιθυμία σου να ξυπνήσεις την δύναμη που όλοι έχουμε μέσα μας κι εσύ επίσης. Την δύναμη της ΕΠΙΛΟΓΗΣ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου