Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Σκέψεις Σχετικά με την Υπομονή....!!!!!!

Είμαι αιώνιος – δεν υπάρχει χρόνος.

Εμπιστεύομαι τη σοφία και την αγάπη του σύμπαντος.

Αξίζει να περιμένω, αν αυτό μου δώσει κάτι καλύτερο.

Έχω τώρα όλα όσα χρειάζομαι για να νιώθω καλά.

Δεν έχω τίποτα να χάσω ή να κερδίσω σ’ αυτή την προσωρινή διάσταση.

Αφήνομαι στα χέρια του Θεού. Εμπιστεύομαι ότι ο Θεός με φροντίζει πάντοτε.

Επιλέγω να περιμένω υπομονετικά και ήσυχα, με εμπιστοσύνη, ότι τα γεγονότα θα εξελιχθούν στο σωστό χρόνο.

Επιλέγω να νιώθω ήρεμος και πλήρης, κάνοντας το καλύτερο στην κάθε στιγμή όπως είναι.

Αξίζω όπως είμαι τώρα, χωρίς να περιμένω κάποια αλλαγή ή αποτέλεσμα.

Είμαι ασφαλής όπως είμαι τώρα, χωρίς να περιμένω κάποια αλλαγή ή αποτέλεσμα.

Ο ανώτερος εαυτός μου γνωρίζει καλύτερα από μένα πότε θα πρέπει να εμφανιστεί αυτό που θέλω.

Είμαι πλήρης και ολοκληρωμένος και δεν χρειάζομαι τίποτα έξω από τον εαυτό μου.

Αυτός που έχει υπομονή και επιμονή πετυχαίνει.

Έχω όλα όσα χρειάζομαι για να νιώθω ασφαλής και ευτυχισμένος, εκτός κι αν ελέγχομαι από προσκολλήσεις και ψευδαισθήσεις.

Ας εστιαστούμε στις αλήθειες που μας βοηθούν.




Του Ρόμπερτ Νατζέμυ
Εβδομάδα 45, Ημέρα 315η
Από το βιβλίο του Ρόμπερτ Νατζέμυ «Μία σελίδα την ημέρα – ένας χρόνος αυτοεξέλιξης«, εκδόσεις Ολιστικής Αρμονίας.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου