Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Αγάπη και φως : Τέσσερα υπέροχα και θαυμάσια χρόνια μαζί σας.....!!!!!!

Αγαπημένοι μου άγγελοι της γης......σήμερα γιορτάζουμε τα τέσσερα χρόνια του......''Αγάπη και φως''…..το blog που δημιουργήθηκε μέσα σε μια νύχτα…..με την καθοδήγηση των αγγέλων…….σήμερα έχει γενέθλια…….οι άγγελοι γιορτάζουν μαζί σας……..και σκορπούν αγγελικές μελωδίες γύρω σας….μεγάλη χαρά για όλους….!!!!!!

Είστε όλοι εσείς που στηρίξατε τη σελίδα αυτή…….και την κάνατε δική σας με την αγάπη σας, την εμπιστοσύνη σας και την υποστήριξη σας και φθάσαμε στο σημαντικότατο ποσό των 2.02600 δυο εκατομμύρια εικοσιέξι χιλιάδες επισκέψεις σας….!!!!!!!

Σας είμαι ΕΥΓΝΩΜΩΝ……γιατί όλο αυτό το διάστημα γίναμε μια οικογένεια…..και μοιραστήκαμε…..ότι καλύτερο είχε ο καθένας να δώσει….!!!!!

Θέλω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό …για να σας δείξω ότι η αγάπη σας μου δίνει δύναμη…κουράγιο…..φτερά…!!!!!!

Για μένα είναι μεγάλη τιμή να έχω μια μεγάλη συμπαντική οικογένεια….από όλα τα μήκη και πλάτη αυτού του υπέροχου πλανήτη μας που με αγαπά με εμπιστεύεται και με στηρίζει σε όλη αυτή την προσπάθεια που κάνω καθημερινά….!!!!!!

Νιώθω ότι ο σκοπός μου παίρνει σάρκα και οστά από την δική σας στήριξη ….αγάπη…..και ενθάρρυνση…!!!!!

Ο Θεός και οι άγγελοι με υποστηρίζουν στη προσπάθεια μου αυτή και με βοηθούν ώστε να κάνω τις καλύτερες επιλογές άρθρων …….για να βοηθήσουν όλους…..αλλά και τον καθένα σας ξεχωριστά για κάθε πρόβλημα που τον απασχολεί….ώστε να βρει μια λύση…..!!!!!

Εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας….κάθε όνειρο ….επιθυμία και ευχή σας να πραγματοποιηθεί σύντομα……να θυμάστε…..ότι ο Θεός και οι άγγελοι είναι πάντα δίπλα σας και περιμένουν να τους ζητήσετε την βοήθεια τους…..!!!!!!

Όλες οι προσευχές σας εισακούονται….έχετε εμπιστοσύνη στη Θεϊκή συγχρονικότητα……..και τα θαύματα σύντομα θα είναι στην πόρτα σας…ανοίξτε την καρδιά και την ψυχή σας για να δεχτείτε.....!!!!!

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους σας και να θυμάστε…..ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ''ΕΝΑ''…!!!!!!! Νιώστε το αυτό….και θα νιώσετε……την αγάπη του Θεού..!!!!

Μοιράστε αγάπη και χαμόγελα…..κάθε στιγμή της μέρας σας…θα σας γυρίσουν πολλαπλασιασμένα……να είστε σίγουροι….!!!!!!! 

ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ καθημερινά……..τον ΘΕΟ…….τους ΑΓΓΕΛΟΥΣ….και όλους ΕΣΑΣ……που είστε κομμάτι της ζωής μου…..!!!!!

Να είστε όλοι ευλογημένοι...!!!!!
Αγάπη και φως
Λένα Μπαξέ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου