Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Απελευθέρωση με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ.....!!!!!!

Αρχάγγελε Μιχαήλ,
ενίσχυσε την πίστη μου και τη δύναμή μου δια της παρουσίας σου και βοήθησε με να απελευθερώσω όλα όσα δεν χρειάζομαι. Ευχαριστώ για τη μεγάλη σου προσφορά, κι επικαλούμαι τη φωτεινή σου βοήθεια για την κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής μου.

Απελευθερώνω τώρα όλες τις ενέργειες της ενοχής, της αμφιβολίας και της αρνητικότητας και αφήνω όλες τις παλιές "ιστορίες του νου" της χαμηλής αυτοεκτίμησης και του δεν είμαι αρκετά καλός.

Αφαιρώ την άδεια από τον Νου μου να κυριαρχεί στη ζωή μου, να την διαχειρίζεται και να δημιουργεί φόβο, σκοτάδι, πόνο, έλλειψη και απώλεια.

Γνωρίζω πως όλα βρίσκονται σε Θεία Τάξη και πως Όλα είναι Εντάξει. Αυτό μου φέρνει μεγάλη αίσθηση Ειρήνης, όπως επίσης Ευγνωμοσύνη και Αγάπη, και τώρα μπορώ να αρχίσω να δημιουργώ και να κάνω αλλαγές.

Εκφράζω αυτήν την ευγνωμοσύνη κάθε μέρα. Ευγνωμονώ την Μεγάλη Μητέρα Γη που παρέχει για μένα και για αυτούς που αγαπώ όλα όσα χρειαζόμαστε. Ευγνωμονώ και εκτιμώ τον Θεό για την αφθονία και την αγάπη που ήδη έχω στη ζωή μου.

Είμαι τέλειος όπως είμαι και βρίσκομαι στο τέλειο μέρος για μένα αυτήν τη στιγμή. Ο Θεός με έχει οδηγήσει εδώ! Μπορώ να αποδεχτώ πως η Θεϊκή δύναμη μέσα μου έχει δημιουργήσει αυτό που είμαι τώρα, και είμαι ευγνώμων για αυτά που έχω. Μπορώ να δω το μεγαλείο και τα θαύματα, αντί την έλλειψη και τον πόνο.

Τώρα βλέπω την ομορφιά και τα δώρα που δίδονται κάθε στιγμή στην καθημερινότητα και δημιουργώ θαύματα και άφθονη χαρά. Επιτρέπω στη Θεία Θέληση να οδηγήσει τα βήματα μου και δημιουργώ ένα χώρο ευγνωμοσύνης και χάρης η οποία θα δημιουργήσει άπειρες ευλογίες για εμένα και όλους γύρω μου.

Επιτρέπω και αποδέχομαι να δημιουργώ με Χάρη και Δημιουργική Συμπόνια. Επιτρέπω στον νου της καρδιάς μου να κυριαρχεί στη ζωή μου.
Γένοιτο





Urantia Center
Από επικοινωνίες που έχουν δοθεί
από τον Αρχάγγελο Μιχαήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου