Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Το Χρυσό Πορτοφόλι Μέσης - Δήλωση Ευημερίας.....!!!!!!!!

Αγαπημένοι, Η συζήτηση αυτή είναι σε απάντηση μιας ερώτησης που τέθηκε στο Διδάσκαλο Ιλλαρίων αναφορικά με την ιδέα πως υπάρχει ένα Χρυσό Πορτοφόλι Μέσης γύρω απ' τη Γη. Αληθεύει αυτό;

Ζητάμε όπως ο Ιλλαρίων δώσει πλήρεις πληροφορίες σχετικά με το Χρυσό Πορτοφόλι Μέσης που είναι γύρω απ' τον πλανήτη Γη ...

Σε απάντηση της ερώτησης αυτής λέω πως τέτοιο πορτοφόλι/ ζώνη δεν υπάρχει. Αυτή είναι παραπληροφόρηση που παρουσιάστηκε στους Εργάτες Φωτός για να τους αποσπάσει την προσοχή και να τους συγχύσει.

Επιβάλλεται, ο κάθε Εργάτης Φωτός να 'ναι οξυδερκής και να μην επιτρέπει εμφυτεύματα στη συνειδητότητά του, τα οποία γνωρίζουν έμφυτα πως δεν αληθεύουν. Κατανοούμε πως η πλειονότητα των Εργατών Φωτός δεν είναι διαποτισμένοι με χρηματικό πλούτο, κυρίως επειδή η εστίαση τους είναι πάντα στο πνευματικό μονοπάτι και όχι στην υλική εκδοχή της ζωής σε ένα φυσικό πλανήτη. 

Αυτό τότε δε δημιουργεί μια απόκριση απ' το σύμπαν να φέρει χρηματικό πλούτο, αλλά μπορεί να επιτευχθεί αν υπάρξει σταθερή και επίμονη προσπάθεια να φέρει κανείς στον εαυτό του περισσότερη αφθονία, μεγαλύτερο πλούτο, συμπεριλαμβανομένου του χρηματικού πλούτου.

Υπάρχει μια υπέροχη δήλωση που κυκλοφορεί στο ίντερνετ που δίνει μια ανώτερη προοπτική πρόθεσης, μια εμπεριστατωμένη δήλωση που υπηρετεί το σκοπό και ζητώ απ' τη γραφέα να το περιλάβει στη σελίδα αυτή :

Δήλωση Ευημερίας (Να διαβάζεται Δυνατά Κάθε Μέρα για 30 μέρες)

Είμαι η πηγή όλου του πλούτου.

Είμαι πλούσιος/α με δημιουργικές ιδέες.

Το μυαλό μου αφθονεί με νέες, αυθεντικές και εμπνευσμένες σκέψεις.

Αυτό που έχω να προσφέρω είναι μοναδικό, και ο κόσμος το επιθυμεί.

Η αξία μου είναι πέραν εκτίμησης.

Αυτό που χρειάζεται και επιθυμεί ο κόσμος είμαι έτοιμος/η να το παράξω και να το δώσω.

Αυτό που χρειάζεται και επιθυμεί ο κόσμος, το αναγνωρίζω και το εκπληρώνω.

Η αφθονία του μυαλού μου είναι χωρίς εμπόδια ή περιορισμούς.

Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην εμπνευσμένη μου δημιουργικότητα.

Η υπερχείλιση της δύναμης της Θεϊκής ζωτικής ενέργειας ξεπερνά κάθε εμπόδιο, και αναβλύζει στον κόσμο, ευλογώντας και ευημερώντας όλους και όλα δια μέσω εμού.

Εκπέμπω ευλογίες, εκπέμπω δημιουργικότητα, εκπέμπω ευημερία, εκπέμπω υπηρεσία αγάπης.

Εκπέμπω Χαρά, Ομορφιά, Ειρήνη, Σοφία και Δύναμη.

Η ανθρωπότητα με επιζητά και με ανταμείβει.

Είμαι αγαπητός/ή στον κόσμο.

Είμαι επιθυμητός/ή όπου κι αν πάω.

Με εκτιμούν. Αυτό που έχω να προσφέρω είναι πολύ επιθυμητό.

Αυτό που έχω να προσφέρω φέρει μια πλούσια αμοιβή.

Μέσω του οράματός μου ευλογείται ο κόσμος.

Μέσω της καθαρής μου σκέψης και του σταθερού σκοπού μου, υπέροχες νέες αξίες εκφράζονται.

Το όραμά μου είναι σαν αυτό των παντοδύναμων.

Η πίστη μου είναι σαν αυτή των ανίκητων.

Η δύναμη μου να επιιτύχω είναι απεριόριστη.

Εγώ, στη μέγιστη Θεϊκή μου Πηγή, είμαι όλο πλούτο, όλο δύναμη, όλο παραγωγικότητα.

Δια του παρόντος δηλώνω την οικονομική μου ελευθερία, ΤΩΡΑ και εφεξής για πάντα!

Η πηγή αποδίδεται στον Κρίστοφερ Ι. Τσένογιθ (ChristopherI,Chenoweth).

Θέλω να προσθέσω πως εσείς, οι Εργάτες Φωτός, μπορείτε να οραματιστείτε και να δημιουργήσετε ένα Χρυσό Πορτοφόλι Μέσης που να περικυκλώνει τον πλανήτη. 

Και πάλι, χρειάζεται αυτό να δημιουργηθεί μέσ' από σταθερή προσπάθεια εκ μέρους πολλών ανθρώπων. Θέλω να τονίσω πως το Χρυσό Φως είναι συνδεδεμένο με τη σφαίρα του Αναληφθέντος Διδασκάλου και τη Χριστική Συνειδητότητα, οπόταν είναι σημαντικό να υπάρχει κατά νου όταν κανείς οραματίζεται αυτό το χρυσαφένιο πορτοφόλι (ζώνη) γύρω απ' τον πλανήτη, καθότι δεν αφορά μόνο τα χρήματα. 

Τα χρήματα είναι ενέργεια, όπως καθετί άλλο - τα χρήματα είναι αγαθό, κάτι που συμβολίζει μια ανταλλαγή με κάτι άλλο.

Μερικές φορές, όταν κανείς δηλώσει την πρόθεση για μεγαλύτερο πλούτο και αφθονία, τα λαμβάνει χωρίς όμως να καταλαβαίνει πως το σύμπαν του παρέχει σε αφθονία όλα τα πράγματα. 

Το σύμπαν παρέχει αφθονία σε όλες τις πτυχές της ζωής κάποιου. Ως Δημιουργικά Όντα, μπορείτε, με σταθερότητα και επιμονή να δημιουργήσετε ένα ενεργειακό πεδίο, μια ζώνη, αν θέλετε, γύρω απ' τον πλανήτη, που θα 'ναι διαθέσιμη σε άλλους να έχουν πρόσβαση, όμως λέμε πως για τους πλείστους κατοίκους του πλανήτη, η εστίαση τους είναι στην απόκτηση χρημάτων όταν σκέφτονται τον πλούτο, και όχι στη συνολική αφθονία που είναι διαθέσιμη σ' αυτούς.

Η αφθονία έρχεται όταν κανείς νιώθει ευγνωμοσύνη για όσα ήδη έχει και κατέχει. Η αφθονία έρχεται όταν κανείς νιώθει ευγνωμοσύνη, έτσι μια υπέροχη πρακτική είναι να δίνετε ευχαριστίες κάθε βράδυ προτού κοιμηθείτε για όλα τα καλά που βιώσατε τη μέρα εκείνη, να δίνετε ευχαριστίες και να είστε ευγνώμονες για ό,τι ήδη έχετε. 

Αυτή είναι μια καλή πρακτική που θα φέρει στον ασκούμενο περισσότερη αφθονία απ' το σύμπαν όπως ο νόμος της έλξης.

Έτσι κλείνουμε τη συζήτηση αυτή προς το παρόν. Ελπίζουμε να δώσαμε καθαρότητα στο ερώτημα αυτό.

ΕΙΜΑΙ ο Ιλλαρίων
δια της Marlene Swetlishoff 





Μετάφραση : Μύρια Sherin Ηρακλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου