Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 12η ημέρα....!!!!!

Δωδέκατη ημέρα
Λοιπόν, για να κάνετε αυτήν την άσκηση χρειάζεται να βάλετε το χρονόμετρο για ένα τέταρτο και να έχετε κοντά σας το τετράδιο σας.

1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας 

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Πριν ξεκινήσετε την άσκηση βάλτε μουσική, μια μουσική που σας ευχαριστεί και σας κάνει να νιώθετε χαρά και ευφορία. Καθίστε αναπαυτικά σε μια άνετη καρέκλα ή πολυθρόνα.

Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες και χαλαρώστε, βυθιστείτε στη χαλάρωση ακόμα περισσότερο.

Τώρα φανταστείτε πως υπάρχουν βαθιές ρίζες που μεγαλώνουν στις πατούσες σας. Αυτές οι ρίζες φτάνουν από τα πόδια σας μέχρι το κέντρο της γης. Δείτε αυτές τις ρίζες να μεγαλώνουν μέχρις ότου να τις νιώσετε να αγγίζουν το κέντρο της γης. Ξεκουραστείτε για ένα λεπτό.

Τώρα αντλήστε ενέργεια από το κέντρο της γης μέσω από τις ρίζες σας, νιώστε την ενέργεια στις πατούσες σας, στα πόδια σας, μέχρις ότου δείτε με τα μάτια του μυαλού σας, την ενέργεια της γης να στριφογυρίζει και να γίνεται μία χρυσή μπάλα στο ηλιακό σας πλέγμα.

Απλά περιμένετε για λίγο μέχρι να νιώσετε την ενέργεια αυτής της χρυσής μπάλας βαθιά μέσα σας.

Τώρα φανταστείτε πως υπάρχει μια μικρή πόρτα ή ένα μικρό παραθυράκι στην κορυφή του κεφαλιού σας, και ταξιδεύει μέσα από το κεφάλι σας, στο λαιμό σας, στο στήθος σας και μετά συναντιέται με τη χρυσή μπάλα ενέργειας από τη γη στο ηλιακό σας πλέγμα.

Στα μάτια του μυαλού σας δείτε μια μεγάλη ακτίνα από εκτυφλωτικά λαμπερό φως να μπαίνει μέσα στο κεφάλι σας, να κατεβαίνει στο λαιμό σας, στο στήθος σας, και να φτάνει και να γίνεται ένα με τη χρυσή μπάλα ενέργειας στο ηλιακό σας πλέγμα.

Κρατήστε αυτήν την υπέροχη ενέργεια για λίγα λεπτά και απλά θαυμάστε την λαμπρότητα της ενέργειας μέσα σας. Δεν είσαστε υπέροχοι και τέλειοι?

Μόλις νιώσετε έτοιμοι, θέλω να πάρετε μια βαθιά αναπνοή και συνδεθείτε με την Εσωτερική σας Σοφία. Φανταστείτε πως η Εσωτερική σας Σοφία είναι μια όμορφη αέναη σοφή παρουσία που ζει μέσα στην καρδιά σας.

Αυτή είναι μια παρουσία που έχει μεγάλη εμπειρία και γνώση για την ζωή στη γη. Αυτή είναι μια παρουσία που γνωρίζει πως λειτουργούν όλα τα πράγματα και μπορεί να σας πληροφορήσει για ό,τι θέλετε.

Δείτε την Εσωτερική σας Σοφία, φανταστείτε πως μπορεί να μοιάζει αυτή η παρουσία.

Όταν μπορείτε πραγματικά να δείτε αυτήν την παρουσία μπροστά σας, ρωτήστε την Εσώτερη Σοφία σας ποιό είναι το όνομά της.

Να θυμόσαστε το όνομα που θα σας πει. Μπορείτε να λέτε αυτό το όνομα οποτεδήποτε χρειάζεστε συμβουλή ή καθοδήγηση.

Απλά καθίστε με την Εσωτερική σας Σοφία. Νιώστε πραγματικά την ενέργεια αυτής της παρουσίας μέσα σας. Παρατηρήστε πως νιώθει η καρδιά σας, πως νοιώθει το σώμα σας, τι σκέψεις κάνετε….

Επαναλάβετε αυτήν την άσκηση κάθε μέρα μέχρι να μπορείτε να νιώσετε πραγματικά την παρουσία της Εσωτερικής σας Σοφίας.

Γράψτε το όνομα της Εσωτερικής σας Σοφίας σε μια καρτούλα και έχετε την μαζί σας συνέχεια. Θα σας βοηθήσει να μπορείτε να την καλείτε όποτε τη χρειάζεστε ευκολότερα.
Θυμηθείτε να διασκεδάζετε με αυτήν την ενέργεια!!!!
Καλό διαλογισμό

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου