Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Προσευχή για να βρείτε το σκοπό της ζωής σας....!!!!!

Προς Όλους Όσους Με Φροντίζουν

Φαίνεται ότι έχω ξεχάσει το Θεϊκό σκοπό της ζωής μου και ζητώ τη βοήθεια σας, ώστε να θυμηθώ τον λόγο που διάλεξα να έρθω εδώ αυτή την περίοδο. 

Είμαι πρόθυμος / η να αφήσω να φύγουν όλοι οι φόβοι που με εμποδίζουν να θυμηθώ τον σκοπό της ζωής μου, συμπεριλαμβανομένων των φόβων της επιτυχίας και αποτυχίας. Γνωρίζω ότι έχω τα προσόντα για να πετύχω την αποστολή μου και ζητώ τη συνεχή καθοδήγηση σας ώστε να με βοηθήσετε να μάθω ποιος είναι ο δρόμος που κάνει την καρδιά μου να τραγουδά.

Σας παρακαλώ βοηθήστε με να αντιληφθώ τη διαφορά ανάμεσα στη χαρά και το φόβο ώστε να μπορώ να ασχοληθώ σε ουσιαστικές ενέργειες που υπηρετούν άλλους και μου φέρνουν χαρά.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.




Θεραπεία με τη βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue , Ph.D
Μετάφραση : Χαριτίνη Χριστάκου
Εκδόσεις Κρύων ΕΠΕ
Από τα αγαπημένα βιβλία της βιβλιοθήκης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου