Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Προσευχή για θεραπεία του στρες.....!!!!!!

             
Αγαπημένε μου Θεέ, Αρχάγγελε Ραφαήλ και Αρχάγγελε Μιχαήλ

Φαίνεται ότι το στρες με καταβάλλει και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.

Σας παρακαλώ απαλλάξτε με από τις πιέσεις που έχω δημιουργήσει στον εαυτό μου.

Ραφαήλ, σου ζητώ να με καλύψεις με τη θεραπευτική σου ενέργεια ώστε το σώμα μου να αποβάλλει τις επιδράσεις του στρες.

Μιχαήλ, ζητώ να κόψεις τις επιδράσεις των αρνητικών και γεμάτων φόβων σκέψεων, περιλαμβανομένων των λώρων που με απομυζούν. 

Είμαι πρόθυμος / η να αφήσω όλες τις συνήθειες αυτό – τιμωρίας , χρονικής καταπίεσης ή άλλες πεποιθήσεις που μου δημιουργούν καταστάσεις στρες. 

Γνωρίζω ότι η αλήθεια είναι πως έχω επαρκή χρόνο και ενέργεια και ζητώ να με βοηθήσετε να ζήσω την εμπειρία αυτής της επάρκειας τώρα. 

Σας ευχαριστώ……Αμήν.





Θεραπεία με τη βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue , Ph.D
Μετάφραση : Χαριτίνη Χριστάκου
Εκδόσεις Κρύων ΕΠΕ
Από τα αγαπημένα βιβλία της βιβλιοθήκης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου