Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Προσευχή για οικονομική γαλήνη.....!!!!!!!!

Πολυαγαπημένε μου Θεέ

Γνωρίζω ότι Εσύ είσαι η πηγή όλων των καλών μου και ότι Εσύ φροντίζεις για μένα με όλους του τρόπους. 

Σε παρακαλώ βοήθησε με να αφήσω τους φόβους που με μπλοκάρουν από το να λάβω τα δώρα Σου. 

Σε παρακαλώ βοήθησε με να νιώσω συναισθήματα γαλήνης, ευγνωμοσύνης και οικονομικής ασφάλειας και να ξέρω ότι είμαι το παιδί Σου στο οποίο Εσύ δίνεις μεγάλες ευλογίες.

Τώρα μένω ανοικτός / η στη Θεϊκή καθοδήγηση που τέλεια με οδηγεί σε καταστάσεις , ανθρώπους και ευκαιρίες που αποτελούν μέρος του σχεδίου Σου για την οικονομική μου γαλήνη.

Τώρα βλέπω και νιώθω τον εαυτό μου και όλους τους άλλους ως απόλυτα οικονομικά ασφαλείς και η καρδιά μου ξεχειλίζει από ευγνωμοσύνη και χαρά για το άφθονο σύμπαν που Εσύ δημιούργησες.

Σε ευχαριστώ. Αμήν.



Θεραπεία με τη βοήθεια των Αγγέλων
Doreen Virtue, Ph.D
Μετάφραση : Χαριτίνη Χριστάκου
Εκδόσεις ΚΡΥΩΝ ΕΠΕ 
Από τη βιβλιοθήκη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου