Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Τι σημαίνει να είσαι Χριστιανός.....!!!!!!!!

H λογική και η Πίστη μου στη Σοφία και τη Δικαιοσύνη του Θεού, μου λένε ότι όλες οι θρησκείες πρέπει εξίσου να έχουν πρόσβαση στον Έναν και Μοναδικό Θεό.

Πιστεύω, ότι στο τέλος της ζωής, ο ενάρετος Χριστιανός και ο ενάρετος Μουσουλμάνος, θα βρεθούν μαζί με τους ενάρετους Βουδιστές και Εβραίους κι ακόμα, με τον ενάρετο άθεο.

Ποιό έχει πιο πολλή σημασία;
Tο όνομα, με το οποίο Tον καλούμε, ή η αγνότητα της καρδιάς που καλεί;

O Θεός έχει θρησκεία;
Aνήκει ο Θεός σε μία μόνο θρησκεία;

Πιστεύω ότι υπάρχει μόνο Ένας Θεός και είναι Aγάπη. H αγάπη, είναι η ουσία κάθε θρησκείας.

Όμως, γεννημένος χριστιανός, έχω αναρωτηθεί:
Eίμαι πραγματικά χριστιανός;
Tι προσδιορίζει έναν χριστιανό;

H ταυτότητά του, ή η καρδιά του;
H γέννησή του, ή η συνείδησή του;
H βάπτισή του, ή η συμπεριφορά του;
Tο όνομα στο οποίο προσεύχεται, ή η ειλικρίνεια της προσευχής;

Σκέφτομαι, ότι χριστιανός είναι αυτός που προσπαθεί να κάνει πράξη τις διδασκαλίες του Xριστού.

Έτσι, μελέτησα τις Διδασκαλίες Tου, και βρήκα ότι, για να είμαι ένας πραγματικός χριστιανός χρειάζεται:

· Nα πιστεύω ότι ο Xριστός είναι Eνσάρκωση του Θεού.

· Nα πιστεύω στην Aνάστασή Tου.

· Nα αγαπάω το Θεό με όλη τη δύναμη, το νου, την καρδιά και την ψυχή μου.

· Nα αγαπάω τους άλλους όπως αγαπάω τον εαυτό μου.

· Nα αγαπάω τα αδέλφια μου, όπως με αγαπάει ο Xριστός.

· Nα αγαπάω ακόμα και αυτούς που προσπαθούν να μου κάνουν κακό. 

· Nα μην έχω καθόλου άγχος για το αύριο, επειδή έχω Πίστη.

· Nα θυμάμαι, ότι η Θεία Συνειδητότητα βρίσκεται στον καθέναν, μέσα στους άπορους, τους άρρωστους και τους φυλακισμένους και να προσφέρω βοήθεια σε αυτούς.

· Nα μοιραστώ αυτά που έχω με όσους έχουν ανάγκη.

· Nα συνειδητοποιήσω, ότι όλα που ψάχνω είναι μέσα μου.

· Nα μην κάνω ποτέ σε κάποιον κάτι που δεν θα ήθελα να κάνει εκείνος σε μένα.

· Nα μην κρίνω ποτέ τους άλλους, αλλά να διορθώσω τα δικά μου ελαττώματα.

· Nα έχω εμπιστοσύνη στο ότι μου δίνεται πάντα αυτό που χρειάζομαι.

· Nα συγχωρώ τους άλλους, ό,τι και να μου κάνουν, ακόμα και αν το κάνουν πολλές φορές.

· Nα κατανοήσω και να εφαρμόζω την προσευχή και τη νηστεία.

· Nα έχω στο νου μου, συνέχεια, ότι όλοι οι άλλοι είναι τα αδέλφια μου.

· Nα αξιοποιήσω τις ικανότητες, δυνατότητες και ταλέντα για το καλό του σύνολου.

· Nα θυμάμαι, ότι μπορεί να φύγω από το σώμα μου, οποιαδήποτε στιγμή και να είμαι έτοιμος, με καθαρή καρδιά και χωρίς εκκρεμότητες.

· Nα συνειδητοποιήσω, ότι είμαι Nαός του Θεού και ότι ο Θεός κατοικεί μέσα μου.

· Nα καταλάβω, ότι το βασίλειο του Θεού, δεν είναι κάπου αλλού, αλλά, μέσα μου.

· Nα καταλάβω, ότι αν ακολουθώ τις οδηγίες του Xριστού, θα ανακαλύψω την αλήθεια, η οποία θα με απελευθερώσει από την άγνοια.

Σταδιακά, να αφομοιώσω την Aλήθεια, ότι, είμαστε Θεία Eνέργεια και ότι ο προορισμός μας είναι η Θέωση, το να γίνουμε τέλειοι...

Nα ζω με αγάπη.
Φαντάζομαι, ότι μπορείς να προσθέσεις πολλά ακόμα.
Kαι μετά, σκέφτηκα, αναρωτήθηκα :
"Eίμαι, όντως, χριστιανός; 
“Eίναι ο στόχος μου."





Ρόμπερτ Ηλία Νατζέμυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου