Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Προσποιήσου πως είσαι αυτός που θέλεις να είσαι.....!!!!!!!!

Για να είμαστε ευτυχισμένοι, είναι σημαντικό να γίνουμε ευτυχισμένοι με το ποιοι είμαστε – να αποδεχτούμε τους εαυτούς μας, να αναγνωρίσουμε τα θετικά χαρακτηριστικά μας, να αποδεχτούμε τα ελαττώματά μας, και να μπορέσουμε να δούμε αυτά τα ελαττώματα ως μοναδικά στοιχεία της προσωπικότητάς μας, ως καλά στοιχεία μέσα από τη μοναδικότητά τους.

Αλλά αν είστε σαν εμένα, πάντα υπάρχει κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε – και σε συνάρτηση με τη φιλοσοφία αυτού του site, για μένα αυτό είναι να αλλάζω τις καθημερινές μου συνήθειες για να με βοηθήσουν να φτάσω τους στόχους μου. 

Το πρόβλημα είναι, πως πολλοί άνθρωποι απλά δεν πιστεύουν ότι είναι ο τύπος ανθρώπου που μπορούν να πετύχουν αυτό το στόχο – έχουν μια αρνητική εικόνα για τον εαυτό τους, και αυτή η αρνητικότητα τους σταματά από την επιτυχία, κάθε φορά. Η θετική σκέψη είναι το κλειδί σε οποιοδήποτε επίτευγμα.

Έτσι, η συμβουλή ευτυχίας για σήμερα είναι απλή: σκέψου το στόχο που θέλεις να πετύχεις, φαντάσου τον άνθρωπο που έχει ήδη πετύχει αυτό το στόχο ή έχει ήδη δημιουργήσει αυτή τη συνήθεια, και προσποιήσου πως είσαι αυτός ο άνθρωπος.

Ας πάρουμε ένα γρήγορο παράδειγμα: Αν θέλω να αρχίσω τρέξιμο, να κάνω το τρέξιμο μια καθημερινή συνήθεια, σκέφτομαι δρομείς που γνωρίζω ή έχω διαβάσει γι’ αυτούς. Διαβάζω για τις συνήθειές τους, τον τρόπο ζωής τους, και φαντάζομαι πώς είναι να είσαι ένας από αυτούς. 

Μετά, προσποιούμαι ότι είμαι κι εγώ δρομέας. Σκέφτομαι πώς είναι να είσαι δρομέας, πώς θα συμπεριφερόταν ένας δρομέας, πώς σκέφτεται και αισθάνεται ένας δρομέας, ποιες είναι οι συνήθειες ενός δρομέα.

Παίρνω την ταυτότητα ενός δρομέα, και την κάνω δική μου. Και δε μου παίρνει πολύ να πιστέψω ότι είμαι δρομέας κι εγώ ο ίδιος. Και αυτή είναι η μαγεία: γίνεται πραγματικότητα! Προσποιούμενος απλά ότι έχω αυτή την ταυτότητα, γίνομαι δρομέας. Σκέφτομαι και δρω σαν ένας δρομέας. Και αν όντως είμαι δρομέας, τι κάνω κάθε μέρα? Τρέχω.

Αυτό το μαγικό κόλπο μπορεί να λειτουργήσει για οποιοδήποτε στόχο, και για οποιοδήποτε άνθρωπο. Φαντάσου ότι είσαι αυτός ο άνθρωπος, και θα είσαι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου