Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Σε αγαπώ με αγαπάς αλλά.....!!!!!!!

Σε αγαπώ μου είπε και έσκυψε να με φιλήσει κάτω από τον λοβό του αυτιού μου .
Είσαι τα πάντα για μένα . Χωρίς εσένα δεν μπορώ να ζήσω ούτε λεπτό . 
Γεμίζεις την ζωή μου τόσο απόλυτα που φοβάμαι να μην σε χάσω .Χωρίς εσένα η ζωή μου δεν θα έχει νόημα ..

Μια συνηθισμένη συνομιλία μεταξύ εραστών που μοιράζονται τα ίδια όνειρα και το ίδιο κρεβάτι . Νομίζουν ότι ζουν σε παράδεισο γιατί μοιράζονται μια αγάπη , αλλά η αλήθεια βρίσκεται αλλού . Το ίδιο και η αγάπη !!

Πόσες φορές γυρνάει στην σκέψη μας η λέξη σ αγαπώ . Κάποιες φορές την εκφράζουμε , τις περισσότερες όχι .
Από φόβο μην τυχόν και μας εκμεταλλευτούν οι άλλοι . Άμυνα !!

Μάθαμε ότι η αγάπη είναι κάτι σπάνιο και την λέξη αυτή θα πρέπει να την λέμε ακόμη πιο σπάνια. Μόνο εκεί που αξίζει για να ακουστεί !!

Την αγάπη σκεφτόμαστε, την αγάπη επιθυμούμε να βιώσουμε αλλά πόσοι γνωρίζουμε τι είναι αγάπη ?
Ελάχιστοι . Και ακόμα πιο ελάχιστοι την βιώνουν . Αυτή είναι η αλήθεια . Όσο πικρή και αν ακούγεται ..

Η αγάπη είναι μια κατάσταση που είτε την ζεις είτε όχι και αυτό γίνεται μόνο από επιλογή . Επιλέγω να είμαι στην κατάσταση της αγάπης . Είναι μια απόφαση που παίρνεις και κρατάει για μια ζωή . 

Η αγάπη σε κατακλύζει καθολικά σαν συναίσθημα αλλά και πάλι είναι μια κατάσταση. Ένας τρόπος να ζεις την ζωή σου. Ζεις για να αγαπάς . Και πρώτα τον εαυτό σου .Όχι μην βιάζεσαι !! Αυτή η αγάπη δεν έχει ίχνος εγωισμού . Δεν έχει καμιά σχέση με την αγάπη του "εγώ είμαι ο καλύτερος από όλους και αξίζω περισσότερο από τον καθένα" .Είναι η αγάπη του "όλοι αξίζουμε το ίδιο" !!

Δεν αγαπώ κάποιον γιατί είναι καλός μαζί μου .Γιατί είναι δικός μου ή δική μου . Γιατί μου μοιάζει ή γιατί ταιριάζουμε .

Είναι η αγάπη που δεν αφορά την προσωπικότητα του ανθρώπου αλλά την βαθύτερη ύπαρξη του .Αυτή που συνδέεται με το θεϊκό κομμάτι μέσα του . Είναι η αγάπη για όλη την δημιουργία .Την φύση , τον άνθρωπο , την ζωή . 

Αν θέλεις να αγαπήσεις κάποιον αγάπησε πρώτα τον εαυτό σου . Αγάπησε το θεϊκό κομμάτι μέσα σου εκεί που όλα είναι τέλεια . Βρίσκεις αυτό το τέλειο και το βιώνεις κάθε στιγμή !!!

Όταν αγαπάς έτσι , τότε δημιουργείται μέσα σου η δύναμη της εκδήλωσης κάθε πιθανής εκδοχής στο σύμπαν . Δημιουργείς και δημιουργείσαι . Τίποτα δεν είναι απίθανο και ακατόρθωτο πια . Συμβαίνουν θαύματα που μόνο η αγάπη μπορεί να υλοποιήσει . Τότε μπορείς να καταλάβεις ότι το να αγαπάς δεν έχει να κάνει με το εγώ αλλά με το όλον. Γιατί τα πάντα είναι ένα .

Και οι δυο είναι μέρος της ολότητας , κομμάτι ο ένας του άλλου .Τότε η αγάπη είναι θεραπεία !! Και για τους δυο . Για τους δυο ανθρώπους που αποφασίζουν να βρεθούν και να ζήσουν την αγάπη που ήδη αισθάνονται από μόνοι τους και έρχονται να την μοιραστούν ..

Όχι παίρνοντας ο ένας από τον άλλον αυτό που του λείπει αλλά δίνοντας από την αγάπη που τους κατακλύζει και θέλουν να την μοιραστούν .

Και μέσα από την αγάπη , οι άνθρωποι μεταμορφώνονται σε κάτι ανώτερο , σε κάτι θεϊκό . Αγαπούν χωρίς να κατέχουν , χωρίς να ζητούν αντάλλαγμα . Αγαπούν κάθετι που την καθρεφτίζει μέσα τους !!

Δεν χρειάζεσαι κανέναν για να σε ολοκληρώσει γιατί είσαι ήδη ολόκληρος . Και όσο δίνεις τόσο γεμίζεις , γιατί η πηγή που έχεις αγγίξει μέσα σου είναι αστείρευτη !! 

Αγαπώ άρα υπάρχω !!





Άννα Μιχαηλίδου 
Βιωματική Θεραπεία
http://www.psixologikosfaros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου