Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Θετικές Δηλώσεις για Αφθονία.....!!!!!!!!!!!


Βασισμένες στις Αιώνιες Αλήθειες και τους Συμπαντικούς Νόμους 

“Οτιδήποτε αποτυπώσεις στο υποσυνείδητό σου εκφράζεται στην οθόνη του χώρου ως κατάσταση, εμπειρία και γεγονός”. 

Θεϊκή Αφθονία! Θεϊκή Αφθονία! Θεϊκή Αφθονία! 

Είμαι έτοιμος για την πιο μεγάλη, αληθινή και 

Ουσιαστική Αφθονία που έχω βιώσει ποτέ! 


Η Αφθονία διευκολύνει την πνευματική ζωή μου, 

την καθημερινότητα μου και όλους γύρω μου. 

Μόνο καλό προέρχεται από αυτήν. 


Άγγελοι της Αφθονίας! Άγγελοι της Αφθονίας! 

Άγγελοι της Αφθονίας! 

Της Αληθινής, της Ουσιαστικής, της Ουράνιας και της Γήινης! 


Ανώτερα Επίπεδα Αφθονίας Τώρα! 

Ανώτερα Επίπεδα Καλοτυχίας Τώρα! 

Ανώτερα Επίπεδα Επιτυχίας Τώρα! 

Ανώτερα Επίπεδα Ευτυχίας Τώρα! 

Ανώτερα Επίπεδα Εσωτερικού και 

Εξωτερικού Πλούτου και Πληρότητας Τώρα! 


Καθαρίζω πλήρως το φόβο, την κριτική, την ανασφάλεια, 
την ανησυχία, το άγχος και όλα τα ψέματα σχετικά με τα χρήματα. 

Τα χρήματα είναι μια αξιοσέβαστη και ιερή γήινη ενέργεια, 
απλή, εύχρηστη και επιθυμητή, που διευκολύνει 
τη ζωή μας και μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε το καθετί. 

Δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό στα χρήματα, 

παρά μόνο οι σκέψεις μας για αυτά. 

Καθαρίζω καθετί που με εμποδίζει από 

την αφθονία σε όλες τις μορφές της. 

Είμαι ελεύθερο πνεύμα. 

Επιλέγω αυτό που δικαιούμαι, επιλέγω αυτό που αξίζω, 

επιλέγω αυτό που είμαι, επιλέγω όλα τα καλά, επιλέγω αφθονία. 


Υπέρτατο Φως, Άπειρη Πάναγνη Αγάπη, 

Ενέργειες του Σύμπαντος, της Πηγής και του Πνεύματος, 

Περιβάλλετέ με τώρα και δώστε μου 

την αφθονία, την ευημερία και την επιτυχία 

που αξίζω και που το Ανώτερο Σχέδιο επιθυμεί για εμένα! 


Σήμερα είναι η ιδανική μέρα για να εκδηλωθεί 

περισσότερη αφθονία για εμένα και τους γύρω μου! 


Υπάρχει Άπειρη Αφθονία! 

Υπάρχει Αφθονία για Όλους! 

Υπεράφθονη Αφθονία! 


Το Πνεύμα μου είναι πανίσχυρο. 

Η Πρόθεσή μου είναι πανίσχυρη. 

Η Σκέψη μου είναι πανίσχυρη. 

Δημιουργώ την Πραγματικότητά μου. 

Άμεσα, Εύκολα, Κάθε Στιγμή. 


Συντονίζομαι με όλες τις θετικές Δυνάμεις και τα Μυστικά 
της Αφθονίας, της Ευημερίας και της Επιτυχίας! 

Συντονίζομαι με όλες τις θετικές Δυνάμεις και τα Μυστικά 
της Καλοτυχίας, της Πληρότητας και της Ευτυχίας! 


Αφθονία Κάτω όπως είναι και Επάνω. 

Αφθονία στη Γη όπως και στον Ουρανό. 

Η αληθινή Αφθονία με λούζει με τον εξαίσιο πλούτο της! 

Είμαι Ένα με την Αφθονία! 


Επιλέγω Αφθονία. 

Επιλέγω Καλοτυχία. 

Επιλέγω Επιτυχία. 

Επιλέγω Ευτυχία. 

Επιλέγω Άνεση. 

Επιλέγω Ευημερία. 

Επιλέγω Μόνο το Καλύτερο. 


Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Αφθονία. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Καλοτυχία. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Επιτυχία. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Ευτυχία. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Άνεση. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Ευημερία. 

Πραγματοποιώ και Εκδηλώνω Μόνο το Καλύτερο. 


Ωκεανός υπερβατικού χρυσού φωτός και πνεύματος, που υπάρχει σε ανώτερες διαστάσεις της πραγματικότητας, με καθοδηγεί από αυτή τη στιγμή σε αφθονία και ευημερία και σε όλα τα δώρα του. 

Επικαλούμαι και ενεργοποιώ τη συμπαντική αφθονία!! 

Νιώθω απεριόριστη ευτυχία 

Με την εργασία μου, τα υλικά αγαθά και τα χρήματά μου, 

Τα εισοδήματά μου και τα έξοδά μου, τον ελεύθερο χρόνο μου, 

Την επιτυχία και την ευημερία μου και με ολόκληρη τη ζωή μου. 

Και αυτή η Απόλυτη Ευτυχία αρχίζει να εκδηλώνεται από τώρα! 

Είμαι απεριόριστα ευγνώμων 

Για την εργασία μου, τα υλικά αγαθά και τα χρήματά μου, 
τα εισοδήματά μου και τα έξοδά μου, τον ελεύθερο χρόνο μου, την επιτυχία και την ευημερία μου και για ολόκληρη τη ζωή μου. 

Και αυτή η Απόλυτη Ευγνωμοσύνη αρχίζει να εκδηλώνεται από τώρα! 


Είμαι Πηγή Αφθονίας και Ευημερίας για τους Ανθρώπους Γύρω μου! 

Είμαι Πηγή Ευτυχίας και Καλοτυχίας για τους Ανθρώπους Γύρω μου! 

Είμαι Πηγή Πλούτου για τους Ανθρώπους Γύρω μου! 




από το βιβλίο : "αφθονία", 
Γιώργος Μυλωνάς, εκδόσεις geom
Reiki Time
http://reiki.gr

1 σχόλιο: