Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Αγγελικό Κάλεσμα - Μέρος 4ο .....!!!!!!!

Ύμνος για να προσελκύσετε την Αγάπη
«Η Υπέρτατη Δύναμη όλων είναι Αυτή της Απόλυτης Αγάπης»

Υλικά
4 κεριά Προστασίας, 1 κερί για εσάς, 4 κεριά Αγάπης, 4 κεριά Έλξης, 8 κεριά Δύναμης, έλαιο Αγάπης και Προστασίας, ενεργειακό στικ Αγάπης, κερί ημέρας, λιβάνι Έλξης και Αγάπης, ενεργειακό φυλαχτό κρυστάλλων Αγάπης.

Επίκληση
Ο ύμνος αυτός πρέπει να απαγγέλλεται αργά και δυνατά και πάνω από όλα με σταθερή φωνή, για να προκαλέσει τις δονήσεις του σύμπαντος σε καθημερινή βάση για 7 μέρες, χρησιμοποιώντας τα ίδια κεριά. Φροντίστε να βρίσκεστε σε καθαρό και δροσερό χώρο κι αφήστε το παράθυρο μισάνοικτο για να ανανεώνεται ο αέρας του δωματίου.

Αλείψτε τα κεριά σας με έλαιο Αγάπης εκτός της Προστασίας που τα αλείφετε με έλαιο Προστασίας. Τοποθετήστε το κερί σας στη μέση του Βωμού σας, δίπλα του το ενεργειακό φυλαχτό Αγάπης και γύρω τους τα κεριά της Αγάπης και γύρω τους τα κεριά της Έλξης και γύρω από αυτά τα κεριά της Δύναμης. Ανάψτε τα μαζί με τα λιβάνια και το ενεργειακό στικ και Στραμμένοι/ες προς τον Ουρανό διαβάστε τα ακόλουθα :

Άγγελοι του Φωτός, Άγγελοι του Παραδείσου, Υπέροχο Άγιο Πνεύμα με τα λόγια μου τούτα σε εξυμνώ και ζητώ να με βοηθήσεις να βρω τον τέλειο/α σύντροφο σύντομα. Κάνε τον/την να μαγνητιστεί από μένα όπως τα κύματα κολλάνε στην ακτή, γιατί αυτή είναι η ώρα για την αγάπη, γιατί αυτή είναι η ώρα που ξυπνάει ο πόθος, το πάθος και οι επιθυμίες. Επιθυμώ έναν σύντροφο και αξίζω τον τέλειο σύντροφο να ικανοποιήσει τις ανάγκες μου και να γεμίσει το κενό της ζωής μου.

Καλώ όλα τα Άγια Πνεύματα της Αγάπης να κάνουν οτιδήποτε χρειαστεί για να διώξουν τα εμπόδια που έχουν σταθεί στο δρόμο μου προς τον τέλειο σύντροφο, την αδερφή ψυχή μου, το άλλο μου μισό και να αντικατασταθούν με Θεία Αγάπη και όλες τις θετικές ενέργειες που χρειάζομαι για να προσελκύσω και να κρατήσω τον τέλειο σύντροφο που απαιτώ να ενωθεί μαζί μου ΤΩΡΑ με τρόπο που να μην βλάπτει κανέναν. 

Διαλύω ΤΩΡΑ και ελευθερώνω όλη την αρνητική δύναμη που καθυστερεί και βάζει εμπόδια στο δρόμο μου για τον σύντροφό μου και όλες τις άλλες αρνητικές ενέργειες από την αύρα το μυαλό και ολόκληρη την ύπαρξή μου καθώς επίσης και εκμηδενίζω την οποιαδήποτε απόσταση υπάρχει μεταξύ μας τώρα ή υπήρξε στο παρελθόν.

Κανένας άνθρωπος , κανένα μέρος και κανένα γεγονός δεν θα σταθούν εμπόδιο ανάμεσα σε μένα και τον αγαπημένο/η μου. Αγαπημένοι μου Άγγελοι αφήστε τον τέλειο/α σύντροφό μου, το άλλο μου μισό, τον άνθρωπο που θα γεμίσει αγάπη την ψυχή μου να έρθει γρήγορα στη ζωή μου με τρόπο που δεν θα μου ξεφύγει. 

Αυτός/η ο/η σύντροφος, γεννήθηκε, φτιάχτηκε και διαμόρφωσε τον χαρακτήρα του για να είναι τέλειος/α για μένα. Ταιριάζουμε απόλυτα γιατί έχει όλα τα προσόντα που επιθυμώ. (εδώ μπορείτε να προσθέσετε τα προσόντα που επιθυμείτε).

Βοηθήστε με να αναπτύξω όλα τα προσόντα που ο/η σύντροφός μου επιθυμεί, έτσι ώστε όταν συναντηθούμε να δεχτούμε ο ένας τον άλλον σαν τον τέλειο σύντροφο και όλα να είναι θετικά για εμάς και να μπουν σε τέλεια τάξη και αρμονία από την πρώτη στιγμή που θα συναντηθούμε μέχρι το τέλος της ζωής μας πάνω στη Γη με τον πιο τέλειο, ικανοποιητικό και θετικό τρόπο χωρίς να βλάπτω κανέναν.

Όταν η Θεία Αγάπη ενώσει τις καρδιές μας δεν θα υπάρχει χωρισμός δεν θα υπάρχει περίπτωση να χάσω το καλό που θα μου στείλει το Σύμπαν και έχει ήδη γεννηθεί για μένα. Μπορεί ακόμα να είμαστε ξένοι αλλά σύντομα θα ενωθούμε από τις αόρατες δυνάμεις που ακούν τώρα την προσευχή μου. 

Η ένωσή μας τώρα είναι γεμάτη και λουσμένη με Θεία Αγάπη και στην Θεία Αγάπη δεν υπάρχουν μικρότητες κι εγωισμοί παρά μόνο ειρήνη, αρμονία, ευγένεια, ολοκληρωτική αγάπη και Θείο Πεπρωμένο που θα μας ενώσει σε αυτήν τη ζωή και θα μας ευλογήσει μέχρι το τέλος.

Με τα λόγια της πίστης μου ΤΩΡΑ αντικαθιστώ την αρνητική δύναμη με θετική δύναμη και λόγια καθ’ όλη τη διάρκεια των χρόνων ,με ασφαλή κι υγιή τρόπο. Με αυτά τα λόγια σε καλώ αγαπημένε/η μου να έρθεις κοντά μου γρήγορα, να γίνουμε ένα και να κρατήσει για πάντα.

Ας γίνει σύμφωνα με την επιθυμία μου, Αμήν!

Αφήστε τα κεριά να καούν τελείως και να σβήσουν μόνα τους. Φυλάξτε το ενεργειακό φυλαχτό κρυστάλλων Αγάπης στην κρεβατοκάμαρά σας και επαναλάβετε την Επίκληση όποτε επιθυμείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου