Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Αγάπη....!!!!!!!

Σήμερα στέλνω την αγάπη μου σ' αυτόν τον κόσμο, και θεωρώ τους πάντες φίλους μου, ανεξάρτητα απ' ότι έχουν κάνει, διότι βλέπω το Πνεύμα του Θεού μέσα στους πάντες, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου.

Αγαπώ την Πληρότητα του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ, τον Εαυτό του Θεού που όλοι μοιραζόμαστε ως αιώνια Πραγματικότητα.

Κοιτώντας μέσα μου, αντικρίζω αυτόν το θαυμάσιο Εαυτό και λέω : «Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά, με όλον μου το νου, με όλη μου τη δύναμη. Και αγαπώ όλους τους συνανθρώπους μου, όπως αγαπώ τον Εαυτό μου, διότι είμαστε ένα.

Αγαπώ ανιδιοτελώς. Δίνω την αγάπη μου απλόχερα κι αυτή η αγάπη επιστρέφει σε μένα πλουσιοπάροχα. Αξίζω την αγάπη και αποδέχομαι την αγάπη των άλλων.

Σκέφτομαι ονομαστικά όλους τους ανθρώπους που γνωρίζω, και νιώθω την αρμονία που υπάρχει μεταξύ μας.

Κοιτάζοντας την οικογένειά μου, βλέπω μόνο την έκφραση της αγάπης, της καλοσύνης, της ευγένειας και του σεβασμού σε όλα τα μέλη της.

Είμαι ευγνώμων για τους φίλους μου, και βλέπω τις σχέσεις μας να βαθαίνουν σε αγάπη, χαρά και αμοιβαία κατανόηση.

Και ξέρω ότι υπάρχει Κάποιος που ξεχειλίζει από αγάπη για μένα, και που αυτή τη στιγμή έλκεται από την αγάπη μου για Εκείνον - δυο φλόγες που σύντομα θα ενωθούν σε μία, μέσα στην αγάπη και την έκσταση.

Η αγάπη είναι το παν. Ω, πόσο αγαπώ την Αγάπη!» 




ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 
Εκδόσεις Κρύων

1 σχόλιο: