Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Αντιμετωπίζοντας την Κρίση - Για ποιο λόγο συμβαίνουν αυτά ;;;

Για ποιο λόγο μπορεί να επιλέξαμε σαν ψυχές να περάσουμε από αυτές τις δοκιμασίες και ίσως να χάνουμε τα λεπτά μας, την εργασία μας, τα έσοδα μας και ίσως ακόμα το σπίτι μας και άλλα;

Τι μπορεί να είναι το πνευματικό ή νοητικό κέρδος που αναζητάμε σαν ψυχές σε εξέλιξη από τέτοιες εμπειρίες;

Η απάντηση για την κάθε ψυχή θα είναι ένας διαφορετικός συνδυασμός από πιθανά μαθήματα που εμπλουτίζουν τον εσωτερικό μας κόσμο.

Μερικά πιθανά μαθήματα μπορεί να είναι :

1. Να κάνω ότι μπορώ να διατηρώ όλα όσα χρειάζομαι για να εξασφαλίσω τα καθήκοντα, την ευημερία, την ευτυχία και το σκοπό της ζωής μου. Να αξιοποιώ όλες τις σωματικές, νοητικές και πνευματικές μου ικανότητες για να πραγματοποιήσω την ιδανική μου ζωή.

2. Να ενωθώ με άλλους και να αλλάξουμε με κάθε ηθικό και νόμιμο μέσο, τους πολιτικούς και τους οικονομικούς παράγοντες και τις συνθήκες που συντελούν σε τέτοιες καταστάσεις.

3. Να μελετήσω τους νόμους της έλξης και της υλοποίησης και να μάθω να δημιουργήσω συνειδητά αυτά που χρειάζομαι.

4. Να νιώθω ασφάλεια, αυτοπεποίθηση και σιγουριά ότι έχω τις δυνάμεις να πραγματοποιήσω τις πραγματικές μου ανάγκες και να είμαι ασφαλής και ευτυχισμένος/η σε κάθε περίπτωση.

5. Να έχω την ευλυγισία που χρειάζομαι να ρέω και να ανταποκρίνομαι με εφευρετικότητα στις εξωτερικές καταστάσεις που αλλάζουν συνέχεια.

6. Να θυμάμαι ότι η αξία μου είναι εσωτερική και δεδομένη και δεν έχει καμία σχέση με το χρήμα, τι έχω ή την επαγγελματική μου θέση.

7. Να μελετήσω τις αποφάσεις και τις ενέργειες μου που μπορεί να έχουν συντελέσει στο να συμβαίνουν αυτά σήμερα και να μάθω από αυτά και να βελτιώσω ή να διορθώσω τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας μου.

8. Να ελευθερωθώ από την τάση να συγκρίνω τον εαυτό μου με τους άλλους. Ο καθένας έχει την μοναδική κατάσταση που χρειάζεται για την δική του εξέλιξη.

9. Να νιώθω ευγνωμοσύνη για όλα όσο έχω και να έλκω ακόμα περισσότερα.

10. Να μάθω και να εφαρμόσω τις τεχνικές της ενεργειακής ψυχολογίας για να ελευθερωθώ από το φόβο και άλλα δυσάρεστα συναισθήματα για να έχω μεγαλύτερη διαύγεια για να λύσω μεθοδικά τα θέματα μου.

11. Να μελετήσω τους πνευματικούς νόμος και τις διδασκαλίες όλων των πνευματικών δασκάλων και να βρω ηρεμία και αγάπη μέσα μου ανεξάρτητα από εξωτερικές καταστάσεις.

12. Να θυμάμαι ότι ζω σε ένα σύμπαν αγάπης, που πάντα θα μου δώσει αυτά που χρειάζομαι – έστω την τελευταία στιγμή.

13. Να αναθεωρώ τι πραγματικά χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένος/η και να απελευθερωθώ από ψευδαισθήσεις, προσκολλήσεις, απαιτήσεις και παράπονα, που με εμποδίζουν να δω πόσο τυχερός/η είμαι που έχω όλα όσα έχω.

14. Να επιλέγω εσωτερική ευτυχία ανεξάρτητα από εξωτερικές συνθήκες.

15. Να απελευθερωθώ από προγραμματισμούς από το παρελθόν και το άγχος και φόβο για το μέλλον και να ζω και να απολαύσω το παρόν.

16. Να συγχωρήσω αυτούς που πιστεύω ότι φταίνε για ότι συμβαίνει και να καταλάβω, ότι αυτοί απλώς παίζουν το ρόλο τους σε σενάρια που σαν ψυχές ο καθένας από μας έχει γράψει για τον εαυτό του και που έχουμε γράψει ομαδικά για το σύνολο.

17. Να έχω την πίστη ότι είμαι αγαπητός στο Θεό και στις δυνάμεις του σύμπαντος και ότι δεν υπάρχουν λάθη, ούτε ατυχίες ούτε τιμωρία. Όλα συμβαίνουν μόνο και μόνο για την εξέλιξη και τη μάθηση μας.

18. Να ενωθούμε με άλλους και μέσα από την ενότητα να βρούμε την ασφάλεια και την ευτυχία.

19. Να ελευθερωθώ από αρνητικά συναισθήματα προς αυτούς που έχουν ή προς αυτούς που πιστεύω, ότι φταίνε για αυτό που μου συμβαίνει και να πάρω την ευθύνη για την πραγματικότητα μου, που φαίνεται να επέλεξα σαν ευκαιρία για την καλλιέργεια της εσωτερικής μου δύναμης και σοφίας.

20. Να καταλάβω ότι το μόνο που ζητιέται από μένα είναι να κάνω την καλύτερη προσπάθεια που μπορώ και να προσφέρω τα αποτελέσματα στο Θεό με την εμπιστοσύνη, ότι όλα γίνονται για το ανώτερο δυνατό καλό.

21. Να ελευθερωθώ από οποιαδήποτε υπερηφάνεια και να κάνω ότι χρειάζεται (αρκεί να είναι ηθικό) να επιβιώσω και να φροντίσω την οικογένεια μου.

22. Να θυμάμαι ότι οι αγαπημένοι μου που ίσως να εξαρτώνται επάνω σε μένα αυτήν την στιγμή, είναι άτρωτες αιώνιες ψυχές που έχουν επιλέξει την εμπειρία αυτή για κάποιο λόγο. Φτάνει να υπάρχει αγάπη. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

23. Να συνειδητοποιώ ότι η αγάπη είναι η αληθινή πηγή της ευτυχίας και της ασφάλειας μου.

24. Να διαπιστώσω την δική μου ευθύνη στην συνολική κατάσταση και να μάθω από αυτό και να το διορθώσω.

25. Να μάθω ότι μπορώ να είμαι ευτυχισμένος/η με πολύ λιγότερα από ότι νόμιζα.

26. Να απελευθερωθώ από προσκολλήσεις που εμποδίζουν την ευτυχία και την εξέλιξη μου.

27. Να σκέφτομαι πιο πολύ τους άλλους, να θέλω να είναι καλά και να τους βοηθήσω.

28. Θα θυμάμαι ότι είμαι ένα άτρωτο αιώνιο πνεύμα και ότι είμαι πάντα ασφαλής.

29. Να θυμάμαι ότι είμαι μια έκφραση της θειας συνειδητότητας και ότι αξίζω ότι καλύτερο υπάρχει στο κόσμο αυτό και έχω τη δύναμη να το δημιουργήσω.

30. Να συνειδητοποιήσω ότι είμαι ένα ιερό ον ενωμένο με το θειο και ότι δεν μπορεί ποτέ μια εμπειρία στον υλικό κόσμο του χώρου και του χρόνου να είναι μεγαλύτερη από τις δυνάμεις μου.

Μπορούμε να αλλάξουμε πολλά και επίσης μπορούμε να είμαστε καλά χωρίς πολλά να αλλάξουν. 

Το βασικότερο ερώτημα είναι ποιος ή τι Θέλω να είμαι απέναντι σε ότι συμβαίνει.

Μοιραστείτε τις δικές σας αντιλήψεις που πιστεύετε ότι βοηθάνε εσάς  και ότι μπορούν να βοηθήσουν και άλλους.





Ρόμπερτ Ηλίας Νατζέμυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου