Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

H γλώσσα της ευημερίας......!!!!!!!!!!!

Όπως μαθαίνεις Αγγλικά ή κάποια άλλη γλώσσα, υπάρχει και η γλώσσα της αφθονίας την οποία αν γνωρίζεις να μιλάς με ευχέρεια ,θα προσελκύσεις ευημερία στη ζωή σου.

Οι λέξεις είναι δημιουργικές και οι λέξεις που χρησιμοποιείς δημιουργούν την ζωή σου.

Κάθε φορά που λες ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ.... προγραμματίζεις τον εαυτό σου δίνοντας στο υποσυνείδητο σου διαταγή. Πχ όταν λες είμαι κουρασμένος , άνεργος , άχρηστος , αδέκαρος και το χρωματίζεις και με δυνατό συναίσθημα ,το υποσυνείδητο σου δίνει περισσότερες ευκαιρίες για να επιβεβαιωθούν αυτά που λες.

Όταν κάποιος σε ρωτήσει ''Πώς είσαι? '' και εσύ πάντα απαντάς ότι είσαι '' εντάξει '' ,τότε θα έχεις μια '' οκ '' ζωή ,απλά οκ . Αν η απάντηση σου είναι ''φανταστικά'' ή 
''υπέροχα'' , ''πολύ καλά'' τότε αυτό θα γίνει η αρχή μιας φανταστικής , υπέροχης και πολύ καλής ζωής επειδή αλλάζοντας τις λέξεις , αλλάζεις και τις δονήσεις της ενέργειας σου..

Να σταματήσεις απαντήσεις όπως ''Την παλεύω'' ή ''δεν παλεύεται'',  ''Η ζωή είναι αγώνας'' κλπ.

Φαντάσου η απάντηση σου να είναι όλο και καλύτερα ή όλο και πιο χαρούμενος και αυτό να το λες κάθε μέρα. Τι υπέροχη διαταγή δίνεις στο υποσυνείδητο σου , να σου στέλνει ευκαιρίες για να αισθάνεσαι όλο και καλύτερα ή όλο και πιο χαρούμενος.!

Η γλώσσα της ευημερίας είναι η γλώσσα της δύναμης.

Να χρησιμοποιείς την λέξη όταν αντί την λέξη ΑΝ.

Αντί να λες : ''Αν έχω λεφτά θα πάω διακοπές'' λες ''Όταν έχω λεφτά θα πάω διακοπές.''

Αντικατέστησε την λέξη Αλλά με την λέξη Και.

Μη χρησιμοποιείς την λέξη ''Προσπαθώ ''. Κάνεις κάτι ή δεν κάνεις. Η λέξη προσπαθώ ηχεί σαν να μην έχεις αποτέλεσμα στην προσπάθεια μου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις λέξεις Προτίθεμαι ή Σκοπεύω να ....αντί να λες προσπαθώ να...

Αν υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις λες ''δεν μπορώ να το κάνω ακόμα.'' πχ ,'' δεν μπορώ να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο ακόμα '', το οποίο σημαίνει ότι διακρίνεις την πιθανότητα να το κάνεις στο μέλλον.

Αντί να λες '' δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο ακόμα'' , μπορείς να λες '' Με ποιό τρόπο μπορώ να έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο ;''

Αντί να λες ''δεν μπορώ να πετύχω τον σκοπό μου '' ,λες ''Πώς μπορώ να πετύχω τον σκοπό μου;''

Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείς το υποσυνείδητο να σκεφτεί τρόπους πραγματοποιηθεί η επιθυμία σου.

Αντί να λες ''Θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο '' να λες
'' Σκοπεύω να αγοράσω αυτοκίνητο''.

Αν χρησιμοποιήσεις την λέξη θέλω , τότε αναβάλλεις την υλοποίηση της .Η δόνηση της λέξης σκοπεύω είναι πιο δυνατή επειδή σε ενεργοποιεί .

Ελαχιστοποίησε την λέξη ''Δεν μπορώ '' στην καθημερινή σου ζωή.

Ελαχιστοποίησε τις λέξεις θα πρέπει ή θα έπρεπε να είχα κάνει αυτό ή εκείνο. Δημιουργούν ενοχές και αποδυναμώνουν τις δονήσεις σου.

Η λέξη Επιλέγω είναι η λέξη που χρησιμοποιείς αντί την λέξη αποφασίζω.

Αν επιλέξω να κάνω δίαιτα σημαίνει ότι θα μπω σε δράση για να το πραγματοποιήσω.

Πόσες φορές έχουμε αποφασίσει να κάνουμε κάτι χωρίς να έχουμε επιλέξει να το πραγματοποιήσουμε;

Να γνωρίζεις ότι το ρήμα για την ευημερία σου είναι το Αξίζω , το επίθετο είμαι επαρκής και η φράση, υπάρχει αφθονία από.. αγάπη, χαρά ,σπίτια ,αυτοκίνητα, χρόνος ....

Τώρα είναι η ώρα να προσελκύσω την απεριόριστη αφθονία του σύμπαντος επειδή το αξίζω , νιώθω ασφαλής και επιτρέπω στον εαυτό μου να την έχω.





pj van hulle
http://sevastivola.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου