Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ : Ένας χρόνος μαζί σας.....!!!!!!


Τι όμορφα που ακούγεται …………..ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ……..Ο Πρώτος μας χρόνος έκλεισε με τόση αγάπη ,  αποδοχή και υποστήριξη από όλους εσάς ………!!!!

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ…………ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ……..ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ……..ΟΛΑ ………ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΑΤΕ……….ΜΟΥ ΓΡΑΦΑΤΕ…………. ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΣΑΣΤΕ………… ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ.......ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ……….ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ………..ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ………..ΤΡΥΦΕΡΟΤΕΡΗ .............ΦΩΤΕΙΝΟΤΕΡΗ.

Θέλω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό …………για να σας δείξω  ότι η αγάπη σας μου δίνει δύναμη………κουράγιο……..φτερά…………!!!!!!

ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ…….ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.

Ένα χρόνο τώρα…………θεωρώ ότι όλοι γίναμε καλύτεροι ……σοφότεροι……….και με περισσότερη αγάπη, αυτοπεποίθηση……….κατανόηση…....συμπόνοια……….με όλα αυτά τα συναισθήματα …………που βοηθούν στην εξέλιξη μας......!!!!!!!!

Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ……..ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΘΕΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ,,,,,,,,,,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΗΣ…..!!!!!!

ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ…….ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ………..!!!!!

ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΕΝΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΑΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ……

Αυτή η σελίδα είναι ότι σημαντικότερο έχω μετά τα παιδιά και τα εγγόνια μου......!!!!!! 

ΕΓΙΝΕ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ…………!!!!!!!!

Γιατί πιστεύω ότι ΟΛΟΙ μαζί μπορούμε να κάνουμε έναν κόσμο γεμάτο  ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ…..!!!!!!!!!


Λένα Μπαξέ

2 σχόλια:

  1. Αγαπητή Λένα! Κι εμείς σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας το χρόνο σου και τις τόσο όμορφες αναρτήσεις σου.
    Είθε να έχεις πάντα Φως και Δύναμη
    Μωυσής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε Μωυσή....χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.......ο χρόνος μου γίνεται πολύτιμος μέσα από την αγάπη και την υποστήριξη σας.....και οι αναρτήσεις μου παίρνουν νόημα όταν γίνονται ΓΝΩΣΗ και ΦΩΣ για όλους ......!!!! Αγάπη και φως στη ζωή σου τώρα και για πάντα.....!!!!!!!!

      Διαγραφή