Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Σήμερα αποφασίζω.........!!!!!!!

Σήµερα
Ξύπνησα νωρίς, ενθουσιασµένος για όλα αυτά που έχω να κάνω πριν το ρολόι χτυπήσει µεσάνυχτα.

Έχω ευθύνες που πρέπει να τακτοποιήσω σήµερα.

Είναι δική µου ευθύνη να διαλέγω τι είδος ηµέρας θα έχω σήµερα.

Σήµερα
Θα µπορούσα να παραπονιέµαι και να γκρινιάζω για τα πράγµατα που δεν έχω πετύχει στη ζωή µου.

Αλλά µπορώ να πω µπράβο στον εαυτό µου για τα πράγµατα που έχω πετύχει.

Σήµερα
Μπορώ να αισθάνοµαι λυπηµένος που δεν έχω περισσότερα χρήµατα

ή µπορώ να είµαι ευχαριστηµένος που τα οικονοµικά µου µε ενθαρρύνουν να σχεδιάζω τις αγορές µου, φρόνιµα και να µην κάνω σπατάλες.

Σήµερα
Θα µπορούσα να ρίχνω ευθύνες σε άλλον για τις αποτυχίες µου,

αλλά µπορώ να µάθω από τα λάθη µου και να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Σήµερα
Μπορώ να γκρινιάζω για την υγεία µου

ή µπορώ να χαίροµαι που είµαι ζωντανός.

Σήµερα
Μπορώ να κλαίγοµαι για όλα αυτά που δεν µου πρόσφεραν οι γονείς µου καθώς µεγάλωνα

ή µπορώ να αισθάνοµαι ευγνώµων που µου επιτρέψανε να γεννηθώ.

Σήµερα
Μπορώ να κλαίω γιατί δεν έχω περισσότερους φίλους

ή µπορώ να αρχίσω µε έξαψη µια αναζήτηση για να ανακαλύψω νέες σηµαντικές σχέσεις.

Σήµερα
Μπορώ να κλαίω για τις χαµένες στιγµές που µε ξεπερνούν,

αλλά µπορώ από εδώ και πέρα να ζω άξια σε κάθε στιγµή που ζω.

Σήµερα
Μπορώ να κλαψουρίζω επειδή πρέπει να πάω στη δουλειά

ή µπορώ να φωνάξω από χαρά επειδή έχω µια δουλειά να κάνω.

Σήµερα
Μπορώ να παραπονιέµαι επειδή πρέπει να µάθω καινούργια πράγµατα

ή µε λαχτάρα να ανοίξω το µυαλό µου και να το γεµίσω µε πλούσιες και καινούργιες γνώσεις.

Το Σήµερα
Απλώνεται µπροστά µου, περιµένοντας να διαµορφωθεί.

Και εδώ είµαι εγώ, ο γλύπτης που πρέπει να δώσει τη µορφή.

Το πως θα είναι η σηµερινή ηµέρα εξαρτάται από εµένα.

Εγώ θα διαλέξω τι µέρα θα έχω!

Να έχετε µία Θαυµάσια Ηµέρα.

Εκτός κι αν έχετε άλλα σχέδια....!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου