Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Καλημέρα .....!!!!!


wullaskandali
Θέλω να είναι η πρώτη λέξη
που θ' ακούσεις το πρωί
Θέλω το χαμογελό σου
να ομορφαίνει όλη τη γη
Ν' ακούς απ' τη φωνή μου μία λέξη μαγική
Μία λέξη πιο μεγάλη
κι απ'την ίδια τη ζωή


Καλημέρα σ' αγαπώ
Είχα ανάγκη να στο πώ
Είχα ανάγκη να τ' ακούσεις
πάλι αυτό το πρωινό
Να θυμάσαι πως υπάρχω
πως για 'σένα είμαι εδώ
να έχω λόγο να υπάρχω
Καλημέρα σ' αγαπώ

Θέλω όλες τις βραδιές σου
τις βραδιές τις σκοτεινές
που μοναχή σου θα μένεις
για τα λάθη σου όταν θα κλαις
να θυμάσαι ξηνερώνει
έρχονται όμορφες στιγμές
Ξέχνα ό,τι σε πληγώνει
ζήσε μόνο τις χαρές

Καλημέρα σ' αγαπώ
Είχα ανάγκη να στο πώ
Είχα ανάγκη να τ' ακούσεις
πάλι αυτό το πρωινό
Να θυμάσαι πως υπάρχω
πως για 'σένα είμαι εδώ
να έχω λόγο να υπάρχω
Καλημέρα σ' αγαπώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου