Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Ένα ξεχωριστό γράμμα.......!!!!!!!!

Αφιερωμένο σε όσους έχουνε χάσει νωρίς και άδικα ένα αγαπημένο τους πρόσωπο , Πατέρα , μητέρα , γιο, αδελφό …. Με όλη μου την αγάπη και συμπάθεια :

Η Ελένη πετάχτηκε μόλις είδε τον γιατρό να βγαίνει από το χειρουργείο. Είπε: "Πώς είναι ο πατέρας μου; Θα γίνει καλά ; Πότε μπορώ να τoν δω; "

Ο χειρούργος : «Λυπάμαι. Κάναμε ό, τι μπορούσαμε , αλλά ο πατέρας σας δεν τα κατάφερε . "

Η Ελένη : "Γιατί ο πατέρας μου να πάει από καρκίνο; Δεν με ενδιαφέρει πια ο Θεός ; Πού ήσουν, θεέ μου , όταν ο πατέρας μου σε χρειάστηκε; "

Ο χειρουργός ρώτησε, "Θα θέλατε να μείνετε λίγο με τον πατέρα σας ; Μία από τις νοσοκόμες θα είναι μέσα σε λίγα λεπτά. "

Η Ελένη ζήτησε από τη νοσοκόμα να μείνει λίγο μαζί της, ενώ έλεγε το τελευταίο αντίο στον πατέρα της. Χάιδευε τα υπέροχα πυκνά σγουρά μαλλιά του και τον φιλούσε στο μέτωπο.

Η Ελένη έφυγε από το Νοσοκομείο για τελευταία φορά, αφού πέρασε τους τελευταίους έξι μήνες της ζωής εκεί. Έβαλε την τσάντα με τα υπάρχοντά του πατέρα της στο διπλανό κάθισμα του αυτοκίνητο και έφυγε για στο σπίτι της . Η διαδρομή ήταν πολύ δύσκολη. Έφτασε σπίτι , και γύρω στα μεσάνυχτα, η Ελένη ξύπνησε…. Δίπλα από το κρεβάτι της ήταν ένα γράμμα :

" Παιδί μου,
Ξέρω ότι είσαι σε εγκατέλειψα στα πιο δύσκολα χρόνια της ζωής σου, όταν ήσουν ακόμα έφηβη. Εσύ όπως όλα τα παιδάκια θα ήθελαν τον πατέρα τους δίπλα τους σε αυτά τα δύσκολα χρόνια....

Κόρη μου , τώρα ήρθε η ώρα να γίνεις γυναίκα, ...να βγεις έξω και να πάρεις αυτά πού δικαιούσαι... αλλά να είσαι πάντα έτοιμη να δεκτής κτυπήματα ... μην λυγίσεις ποτέ...μην ρίχνεις ευθύνες λέγοντας πως δεν είσαι αυτή πού θα έπρεπε να είσαι λόγο .. αυτού , αυτής, οι οποιουδήποτε άλλου, μόνο η δειλοί συμπεριφέροντε έτσι και εσύ δεν είσαι αυτή, είσαι καλύτερη , πιο άξια.

Ξέρω ότι μου έχεις λείψει …. Αλλά δεν θα σε ξεχάσω ποτέ, δεν θα σταματήσω να σε Αγαπώ ποτέ ,και ακριβώς γιατί δεν είμαι εδώ για να σου πω σε ''αγαπώ '', Θα σε ''αγαπώ '' για πάντα, παιδί μου, κάθε μέρα και περισσότερο. Κάποια μέρα θα δούμε ο ένας τον άλλον και πάλι. 

Οι άγγελοι είναι τόσο καλοί. Μου αρέσει να τους βλέπω να πετούν . Και, ξέρεις ; Ο Ιησούς δεν μοιάζει με καμία από τις εικόνες του. Ωστόσο, όταν τον είδα, ήξερα ότι ήταν αυτός. Ο ίδιος ο Ιησούς με πήρε για να δω τον Θεό! Και μάντεψε τι, παιδί μου; Κάθισα στα γόνατα του Θεού και του μίλησα , σαν να ήμουν κάποιος σημαντικός. Ήταν όταν του είπα ότι ήθελα να σου γράψω μια επιστολή, να σου πω αντίο . 

Αλλά ήξερα ήδη ότι δεν επιτρέπεται. Λοιπόν, ξέρεις κόρη μου ; Ο Θεός μου έδωσε λίγο χαρτί και το προσωπικό του στυλό για να σου γράψω αυτό το γράμμα. Νομίζω πως Γαβριήλ είναι το όνομα του αγγέλου ο οποίος πρόκειται να σου φέρει αυτή την επιστολή.

Ο Θεός μου είπε να σου δώσω την απάντηση σε ένα από τα ερωτήματα σου: «πού βρισκόταν όταν τον χρειάστηκες;" Ο Θεός είπε ότι ήταν στην ίδια θέση με εμένα, όπως ήταν ο γιος του ο Ιησούς στον σταυρό. Ήταν εκεί, όπως είναι πάντα κοντά μας.

Πρέπει να δώσω στον Θεό την πένα του πίσω τώρα. Χρειάζεται να γράψει κάποια άλλα ονόματα στο Βιβλίο της Ζωής. Απόψε θα δειπνήσω στο τραπέζι με τον Ιησού . Είμαι σίγουρη ότι το φαγητό θα είναι τέλειο.

Ω, σχεδόν ξέχασα να σου πω. Δεν πονάω πια. Ο καρκίνος έχει φύγει. Είμαι χαρούμενος γιατί δεν μπορούσα να αντέξω τον πόνο περισσότερο και ο θεός δεν άντεχε άλλο να με βλέπει να υποφέρω . Για αυτόν τον λόγο έστειλε τον άγγελο να έρθει να με πάρει . Ο άγγελος μου είπε πως είμαι κάτι ξεχωριστό ! Τι λες για αυτό;
Για πάντα μαζί….
Ο πατέρα σου !!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου