Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Λέξεις – φράσεις για να προσελκύσω εξαιρετικές σχέσεις - οικονομική αφθονία - τέλεια υγεία.......!!!!!!!!!


Θέλω εξαιρετικές σχέσεις. Απολαμβάνω τόσο πολύ τους καλούς, έξυπνους, αστείους, δραστήριους, ενδιαφέροντες ανθρώπους και μου αρέσει να βλέπω ότι αφθονούν πάνω στον πλανήτη.

Έχω γνωρίσει τόσο πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους και μου αρέσει να ανακαλύπτω συναρπαστικά χαρακτηριστικά σε κείνους που γνωρίζω. Όσο περισσότερο απολαμβάνω τους άλλους, τόσο πιο πολύ εμφανίζονται στην εμπειρία της ζωής μου άνθρωποι που απολαμβάνω την παρουσία τους.

Όσο πιο συχνά λέτε αυτά τα λόγια, και όσο καλύτερα νιώθετε όταν τα λέτε, τόσο πιο καθαρές θα είναι οι δονήσεις σας, και με λιγότερες αντιφάσεις. Γρήγορα ο δρόμος σας θα γεμίσει από αυτά τα πράγματα για τα οποία μιλούν οι δηλώσεις σας.

Θέλω οικονομική αφθονία. Υπάρχουν τόσα πολλά όμορφα πράγματα σε αυτό τον υπέροχο κόσμο και η αφθονία ανοίγει την πόρτα σε τόσα πολλά από αυτά.

Αφού ο Νόμος της Έλξης ανταποκρίνεται στις σκέψεις μου, έχω αποφασίσει να εστιάζω την προσοχή μου στην αφθονία που μπορώ να έχω, καταλαβαίνοντας ότι είναι μόνο θέμα χρόνου μέχρι οι σκέψεις της αφθονίας να συνδυαστούν με την ροή της οικονομικής αφθονίας στην ζωή μου.

Θέλω τέλεια υγεία. Μου αρέσει να νιώθω καλά. Απολαμβάνω το σώμα μου έτσι όπως το νιώθω να είναι καλά. Έχω πολλές θετικές αναμνήσεις στιγμών που ένιωθα καλά το σώμα μου.

Βλέπω γύρω μου πολλούς ανθρώπους που είναι υγιείς και καταλαβαίνω πόσο απολαμβάνουν το σώμα τους, που το νιώθουν να είναι καλά. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δημιούργησαν την τέλεια υγεία ακόμα και μετά από δύσκολες ασθένειες και σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Το σώμα έχει ένα θαυμάσιο μηχανισμό αυτό-διόρθωσης και διατήρησης της ισορροπίας του. Σήμερα έχουμε τόσες πληροφορίες για τόσα φυσικά μέσα που μας βοηθούν στην ενίσχυση του οργανισμού μας και την διατήρηση της υγείας μας. Όταν κάνω τέτοιες σκέψεις νιώθω καλά.




Νόμος της Έλξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου