Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Ο Θεός γνωρίζει τις ανάγκες μας.....!!!!!!!!!!!!!!

Ένας άνθρωπος παραπονιόταν στο θεό για την πολύ άσχημη μέρα που είχε και δεν τον βοήθησε….

Θεέ μου έλεγε, γιατί επέτρεψες
να μου συμβούν τόσα άσχημα πράγματα σήμερα;

ξύπνησα αργά...

το αυτοκίνητο μου έκανε μια ώρα να πάρει μπρος…

στο μεσημεριανό γεύμα, παρήγγειλα ένα σάντουιτς, αλλά είχαν κάνει λάθος και έπρεπε να περιμένω αρκετή ώρα χάνοντας το χρόνο μου μέχρι να μου φέρουν το σωστό…

στο δρόμο για το σπίτι, το κινητο μου δεν λειτουργούσε…
με επαιρναν τηλέφωνο και δεν το άκουγα…

όταν ήρθα στο σπίτι έκανα ένα μπάνιο,
και όταν πήγα να στεγνώσω τα μαλλιά μου το πιστολάκι δεν δούλευε...

Τίποτα δεν πήγε καλά σήμερα! Γιατί δεν με βοήθησες;

Και ακούει στο μυαλό του το Θεό να του απαντάει…

Σήμερα το πρωί, όταν εσύ ακόμα κοιμόσουν ένας άγγελος του θανάτου ήταν δίπλα σου στο κρεβάτι, και έπρεπε να στείλω έναν από τους αγγέλους μου να τον διώξει για να προστατέψω τη ζωή σου…

δεν επέτρεψα στο αυτοκίνητο σου να πάρει αμέσως μπροστά γιατί αν έβγαινες εκείνη τη στιγμή στο δρόμο θα χτυπούσες έναν αφηρημένο περαστικό και θα τον τραυμάτιζες σοβαρά…

το πρώτο σάντουιτς που σου έφεραν λάθος είχε χαλασμένα υλικά, και ήξερα ότι θα αρρώσταινες σοβαρά με αποτέλεσμα να χάσεις τη δαυλιά σου και να έχεις οικονομικό πρόβλημα…

το τηλέφωνο σου το έκανα να μη δουλεύει γιατί εκείνη τη στιγμή κάποιος σε έπαιρνε και θα σου έλεγε ψέματα για να σε εκμεταλλευτεί…

το πιστολάκι το έκανα να μη δουλεύει γιατί θα πάθαινε βραχυκλωμα και θα κινδύνευες σοβαρά, ούτε θα είχες μετά ρεύμα για να μπορείς να βλέπεις…

Εγώ…. ψέλλισε ο άνθρωπος ταπεινομένος…

συγγνώμη Κυριε…κατάφερε μα δυσκολία να πει…

Και ο Θεός συνέχισε, 
ότι φαίνετε κακό δεν είναι πάντα κακό μάθετε να πιστεύετε,
μάθετε να δέχεστε και τα κακά όπως και τα καλά…

για όλα υπάρχει κάποιος λόγος που δε βλέπετε

γιατί είστε φυλακισμένοι στο τετράγωνο της ύλης και δεν μπορείτε, δεν θέλετε να δείτε έξω από αυτό, πάνω από αυτό, πάνω από το εγώ του εαυτού σας…

μην αμφιβάλετε ποτέ για μένα,
δεδομένου ότι τα σχέδια μου είναι καλύτερα από τα δικά σας σχέδια...

Να έχετε αγάπη μικρού παιδιού, γιατί αυτό είστε για μένα,
και σαν πατέρας έχω την ευθύνη σας...
η σκέψη μου είναι συνεχώς κάτω, σε σας……




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου