Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Να ζεις ν' αγαπάς και να μαθαίνεις - Leo Buscaglia......!!!

              
• Να μου λες συχνά ότι μ’ αγαπάς μέ τα λόγια σου, τις πράξεις σου και τις χειρονομίες σου. Μην υποθέτεις ότι το ξέρω. Μπορεί να δείχνω σημάδια ενόχλησης και να τ’ αρνούμαι, ίσως, όλα αυτά. Εσύ μην πιστεύεις, συνέχισε πάνω στον ίδιο δρόμο.

• Να με συγχαίρεις όταν κάνω κάτι καλό, μ’ αρέσουν οι φιλοφρονήσεις. Μην με απογοητεύεις όταν κάνω κάτι στραβό, αντίθετα να με ενθαρρύνεις.

• Θέλω να μου λες πότε νιώθεις άκεφη/ος, μόνη/ος ή παρεξηγημένη/ος. Θα με κάνει πιο δυνατό άνθρωπο αν ξέρω ότι μπορώ να σε παρηγορήσω. Θυμήσου, παρόλο που σ’ αγαπώ, εξακολουθώ να μην μπορώ πάντα να διαβάζω το μυαλό σου.

• Θέλω να εκφράζεις ευχάριστες σκέψεις και συναισθήματα. Φέρνουν ζωντάνια στη σχέση μας.

• Είναι θαυμάσιο να γιορτάζουμε και τις μη γενέθλιες μέρες, να έχουμε τις προσωπικές επετείους των ερωτευμένων.

• Μην ακυρώνεις την ύπαρξή μου λέγοντάς μου ότι αυτό που βλέπω ή αυτό που νιώθω είναι ασήμαντο ή μη πραγματικό. Αν το νιώθω και το βλέπω - για μένα - είναι η εμπειρία μου και γι’ αυτό είναι σημαντικό και πραγματικό!

• Άκουσέ με χωρίς κρίση ή προϊδεασμό.

• Άγγιξέ με. Κράτησε με. Χάϊδεψέ με. Ο φυσικός εαυτός μου αναζωογονείται από την ερωτική βουβή επικοινωνία.

• Να σέβεσαι τις στιγμές της σιωπής μου.
                          
• Δείξε στους άλλους ότι έχω αξία για σένα. Η δημόσια επιβεβαίωση της αγάπης μας με κάνει να νιώθω ξεχωριστός και υπερήφανος άνθρωπος. Είναι πολύ όμορφο να μοιραζόμαστε με τους άλλους τη χαρά της δικής μας σχέσης...

Οι όψεις αυτές της επικοινωνίας αποτελούν τους θεμέλιους λίθους μιας υγιούς σχέσης αγάπης. Οι ίδιες αυτές όψεις συνθέτουν τους πιο ωραίους ήχους στον κόσμο!
L.B.


Να ζεις ν' αγαπάς και να μαθαίνεις - Leo Buscaglia
Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου