Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Βγαίνοντας από την πρίζα....!!!

Κατάσταση
Στο ταξίδι μας μέσα στο χρόνο ''κολλήσαμε'' την επίκτητη συνήθεια του να εστιαζόμαστε στο αρνητικό έτσι ώστε να βελτιώσουμε μια κατάσταση : καταπιανόμαστε τόσο πολύ με τα αρνητικά χαρακτηριστικά ή επιλογές κάποιου άλλου ή τα εμπόδια μιας κατάστασης.

Οι σκέψεις μας χρωματίζονται από το πού είναι η έγνοια μας (πού είναι η διάνοιά μας...). Έτσι όλες οι πνευματικές και εν τέλει οι φυσικές δυνάμεις μας εγκαταλείπουν...

Αντί να αναλύουμε και να συζητούμε σχετικά με το τί θα πρέπει κάποιος άλλος να αλλάξει στη συμπεριφορά του, είναι περισσότερο σημαντικό και λειτουργικό ''να τα πώ'' λίγο με τον εαυτό μου..." τί είναι αυτό που μπορώ εγώ να αλλάξω... η κατάσταση μπορεί και να χειροτερέψει... σε τί χρειάζεται εγώ να δυναμώσω...;".

...και από πού να αρχίσω;
Χρειάζεται να έχουμε την αγνή επιθυμία για διαρκή αλλαγή του εαυτού. Με αυτή την επίγνωση όλη μας η ενέργεια στρέφεται προς τη συνειδητή αλλαγή των αρνητικών στερεότυπων και συμπεριφορών και την αντικατάστασή τους με αληθινές αξίες. 


Οι αξίες έχουν μια οικογενειακή σχέση μεταξύ τους... Όταν κάποιος ζει μια από αυτές μπορεί να αναδύει αυτόματα όλες τις άλλες. Έτσι μπορεί να εκπέμπει ποιότητα σε οτιδήποτε σκέφτεται, λέει ή κάνει... όσο "καθημερινό" και να είναι...

Όταν στρέφομαι προς τα μέσα αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερή μου αξία και χρησιμοποιώντας την στην καθημερινή μου ζωή, βιώνω την αληθινή επιτυχία σε ό,τι κάνω. Αυτό συμβαίνει επειδή εστιάζω και συνδέομαι μόνο με ό,τι ποιοτικότερο έχω να προσφέρω σε μια κατάσταση και... η αληθινή ικανοποίηση πλησιάζει...

Βγαίνοντας από την πρίζα...
Βουτώ μες τη σιωπή... στην επίγνωση του αληθινού εαυτού... εγώ η ψυχή, αποσυνδέομαι από την επίγνωση του υλικού μου σώματος και ότι το συνοδεύει ... συνδέομαι με την εσωτερική μου γαλήνη και αγνότητα... βγαίνω από τις πρίζες όλων των προβλημάτων, ανησυχιών, φόβων και επιφανειακών ευχαριστήσεων... εγώ η ψυχή, το ζωντανό φως, ξεκινώ την ανανέωσή μου... αποσυνδέομαι από όλα τα εξωτερικά και επιφανειακά...
Στη σιωπή στρέφομαι προς τα μέσα και επανασυνδέομαι με την αρχική μου ιδιότητα της γαλήνης... σταθεροποιώ τον εαυτό στη σκέψη της αρχικής μου γαλήνης...  αρχίζω να νιώθω ελεύθερος... παύω να ζητιανεύω την ελευθερία και τη γαλήνη ''εκεί έξω''... είμαι ο πρίγκηπας του εαυτού μου...  είμαι η γαλήνη... 

η αυθεντική μου κατάσταση είναι η γαλήνη και η ελευθερία... το αυθεντικό αυτό ρεύμα με απελευθερώνει από τα βάρη και τις ανησυχίες...


Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
www.brahmakumaris.gr
http://www.drosostalida.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου