Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Ποιός είμαι και τι θέλω ; Μπορώ να μάθω την αλήθεια για μένα ;

                          

Είτε το ξέρουμε είτε όχι, τα δύο πιο σημαντικά ερωτήματα στη ζωή μας είναι : '' Ποιος είμαι;''  και '' τι θέλω; '' 

Ποιος είμαι; Η ερώτηση «Ποιος είμαι;" είναι σημαντική, διότι γνωρίζοντας το ποιοί είμαστε γνωρίζουμε και ποιός είναι ο σκοπός της ζωής μας. Οι σοφοί στο παρελθόν μας το έχουν πει αυτό με πολλούς διαφορετικούς τρόπους ,αφού ήδη το έχουμε καταγράψει απο τα λόγια τους ανά τους αιώνες.

1.Ο Σούφι Ibn Arabi, εξέφρασε αυτήν την αλήθεια όταν είπε: "Ήμουν ένας κρυμμένος θησαυρός που ήθελα να γίνει γνωστός προς τα έξω και έτσι,δημιούργησα τη δημιουργία, έτσι ώστε να γίνω γνωστός. Εξήγηση : Ο Θεός είναι ένας κρυμμένος θησαυρός και λαχταρούσε να γίνει γνωστός και έτσι αυτός (αυτός -ή ο Θεός δεν έχει φύλο) δημιούργησε αυτόν τον κόσμο γεμάτο πλάσματα που ζουν και στα οποία έδωσε την ιδιότητα – δώρο , να καταφέρουν να συνειδητοποιήσουν την πραγματική τους ταυτότητα - που είναι ο Θεός-Θεϊκή προέλευση . Και γιατί ο Θεός να το κάνει αυτό; 

2.Ο Σρι Ραμακρίσνα απαντά : «Είναι η θεότητα που έχει γίνει και τα δύο : α) ο Θεός και β) ο λάτρης,με σκοπό να χαρεί την ευδαιμονία του. Ο Θεός δημιούργησε τη ζωή για να γνωρίσει τον εαυτό του . Ετσι ο Θεός θα είχε την δυνατότητα ,να συναντήσει το Θεό και ως εκ τούτου να βιώσει την εμπειρία της ευδαιμονίας του ! 

3.Ο Σούφι Sage Hazrat Inayat Khan εξηγεί : "Ο σκοπός της ζωής ... είναι ότι το Μοναδικό Ον, καθιστά κατανοητή την μοναδικότητα του στον ίδιο τον εαυτό του. Πηγαίνει και προχωράει στα διάφορα επίπεδα της εξέλιξης ... για να καταστήσει σαφές με τον εαυτό Του την Ενότητα του ! Και εφ 'όσον ο σκοπός αυτός δεν επιτυγχάνεται, το Ένα και Μοναδικό Ον ,δεν έχει φθάσει στην απόλυτη ικανοποίηση του, στην οποία βρίσκεται και η θεϊκή τελειότητα Του. "

Τι θέλω; Το δεύτερο ερώτημα, «Τι θέλω;» είναι τόσο σημαντικό, επειδή ο Θεός έχει δομημένη ζωή έτσι ώστε να πάρουμε αυτό που θέλουμε. Αυτή η αρχή του σχεδιασμού της ζωής εκφράζεται με το νόμο της έλξης. Ο νόμος της έλξης, πιο συχνά αναφέρεται ως «το όμοιο έλκει το όμοιο." 

Η ενέργεια του να δίνω από την καρδιά μου ,όχι μόνο προσθέτει στο φως μου, με αποτέλεσμα να ακτινοβολεί προς τα έξω σε όλες τις ζωές μου , αλλά αυτή η ενέργεια ξεκινά έναν κύκλο με μόνο αποτέλεσμα την εξύψωση. 
Ακριβώς όπως η καρδιά μας νιώθει πιο ελαφριά ,όταν βοηθάμε τους άλλους, αυτοί με τη σειρά τους αισθάνονται ευγνωμοσύνη και αισιοδοξία και αυτή την ενέργεια της ευγνωμοσύνης και την ελπίδα, την στέλνουν σε όλες τις ζωές που αγγίζουν, και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής... 

Η άσκηση που ακολουθεί είναι για να σας ξεμπερδέψει και για να πάρετε τις απαντήσεις που ψάχνετε κάποια στιγμή.

Άσκηση :
Καθημερινές ερωτήσεις στον εαυτό μου. Να απαντώνται γραπτά σε ένα δικό μου τετράδιο , τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα ,με ημερομηνία ξεχωριστά για να κρατηθεί, ένα ημερολόγιο. Υπενθυμίζω ,ότι η αυτό-παρατήρηση ,φέρνει και την αυτό-βελτίωση.

1.Που με οδηγούν οι επιθυμίες μου;

2.Τι είδους σπόρους φυτεύω σήμερα, που θα γίνουν δέντρα και φρούτα , τα επόμενα 10-20 χρόνια;

3.Δημιουργώ την πληρότητα ή το χάος στην ζωή μου;

4.Πως θα μπορούσα να ήμουν πιο παραγωγικός σήμερα;Τι μπορώ να κάνω ,για να γίνω πιο παραγωγικός αύριο;

5.Ποια είναι η ταινία μου; Πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω αυτό για να μεταμορφωθώ;

6.Ποια είναι τα σημάδια που το Σύμπαν στέλνει σε εμένα;

7.Αυτήν την συγκεκριμένη στιγμή, τι υπάρχει στην ζωή μου που είναι ευλογία; Για ποιο συμβάν είμαι ευγνώμων αυτήν την στιγμή;

8.Τι μου παρέχεται αυτήν την στιγμή;

9.Με ποιο τρόπο μπορώ να μοιραστώ περισσότερο με τους άλλους;
Ανοίγοντας τον εαυτό μας στην γνώση και επιτρέποντάς του να λάβει, κάθε ημέρα θα είναι διαφορετική ,πιο φωτεινή και θα έχουμε κάνει βήματα προς την αυτογνωσία. Διαβάζοντας αργότερα αυτά που έχουμε γράψει θα μπορέσουμε να δούμε την εξέλιξη, μικρή ή μεγάλη δεν έχει καμιά σημασία.

Καλή δουλειά εύχομαι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου