Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Συνειδητότητα...!!!

Κάθε τι που έρχεται στην ζωή μας, έχει την δυνατότητα να ανυψώσει την συνειδητότητά μας, να οδηγήσει σε μια ανώτερη κατάσταση επίγνωσης από αυτή στην οποία βρισκόμαστε. 

Προϋπόθεση για να πάρουμε αυτό το δώρο είναι η αποδοχή.

Πάρε την απόφαση να συγχωρήσεις τον εαυτό σου για όλες σου τις αδυναμίες και αποτυχίες, και να εγκαταλείψεις κάθε αυτοκαταστροφική ενοχή για λάθη του παρελθόντος. 
Μην ξεχνάς ότι υπάρχει αξία στο ταξίδι σου μέσα από την 
'' σκοτεινή νύχτα '' της δικής σου ψυχής.

«Μπορώ να επιλέξω την εσωτερική γαλήνη αντί για αυτό», μας λένε τα Μαθήματα Θαυμάτων. Σκέψου αυτή την φράση σε στιγμές δυσκολίας και ταραχής, και δες πως μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία σου.

«Πως μπορείς να είσαι γαλήνιος μέσα σε ένα ταραγμένο κόσμο;» Η γαλήνη σου έρχεται από μέσα σου. Δεν μπορείς να την εξασφαλίσεις, από εξωτερικές πηγές, αλλά μπορεί εσύ να την φέρεις σε ανθρώπους που συναντάς και καταστάσεις όπου μετέχεις.

Εξασφαλίζεις λειτουργικότητα στις σχέσεις, όταν μπαίνεις σε αυτές για τον
σωστό λόγο. Αυτός, είναι να μοιραστείς την πληρότητά σου, αντί να συμπληρώσεις τα κενά σου. Αναλογίσου ποια είναι η δική σου προσέγγιση σε μια σημαντική σχέση σου.

Πόση ‘ειρήνη’ υπάρχει στις σκέψεις σου;
Τόση θα υπάρχει και στην ζωή σου.

Η νέα κατανόηση μας λέει ότι μπορώ να ξεκινώ από το «είμαι»:

Είμαι ασφαλής, είμαι ευτυχής, είμαι επαρκής.


Κάθε τι που κάνω απορρέει μέσα από αυτή την κατάσταση ύπαρξης και την διαιωνίζει. Η υψηλή δόνηση του θετικού συναισθήματος που εκπέμπω, έλκει κοντά μου αγαθά, ανθρώπους, καταστάσεις και συνθήκες, που συντονίζονται με αυτή την δόνηση. Έτσι, και αποκτώ τα πράγματα που επιθυμώ, αλλά και συνεχίζω να νοιώθω όπως θέλω να νιώθω.

Ξεκίνησε σήμερα από το «είμαι». Αποφάσισε να είσαι ευτυχής, ασφαλής, πλήρης και άφησε τις δράσεις σου να αναδυθούν από αυτή την κατάσταση ύπαρξης. Παρατήρησε το πώς βιώνεις αυτή την μέρα, αλλά και το τελικό αποτέλεσμα.

«Κάνω» για να«έχω» και μετά να «είμαι».
Πχ. εργάζομαι, για να έχω χρήματα και να είμαι ευτυχής. Αναζητώ σύντροφο και μόλις τον αποκτήσω θα είμαι πλήρης. Μελετώ για να πάρω το δίπλωμά μου και να νοιώθω ασφαλής κλπ. κλπ.

Αναλογίσου σήμερα ποιο είναι το «είμαι», η κατάσταση ύπαρξης που επιδιώκεις να φθάσεις μέσα από τα πράγματα που κάνεις και αυτά που προσδοκάς να έχεις σαν αποτέλεσμα.

Αναρωτήσου: Είναι αυτός ο μόνος δρόμος-τρόπος να πετύχεις να είσαι αυτό που επιθυμείς;

«Τα πράγματα έχουν την αξία που εμείς τους δίνουμε».
Η αξία λοιπόν και το νόημα που έχουν για μας τα πράγματα είναι υποκειμενική. Αναρωτήσου σήμερα για την αξία και το νόημα που έχεις δώσει σε συγκεκριμένα πράγματα και για το πόσο αυτό υπηρετεί την ζωή σου.

Κάθε αρνητική εσωτερική κατάσταση, είναι μεταδοτική. Η δυστυχία εξαπλώνεται ευκολότερα από μια αρρώστια. Μέσα από την έλξη και τον συντονισμό, ενεργοποιεί και τρέφει την κοιμώμενη αρνητικότητα σε άλλους, εκτός και αν αυτοί έχουν ανοσία.

Η ανοσία στην αρνητικότητα προϋποθέτει υψηλή συνειδητότητα. Οι συνήθεις πρακτικές του εγώ, είναι φτιαγμένες για να πολεμήσουν τον φόβο και την αίσθηση έλλειψης που το συνοδεύουν μόνιμα. Αυτές οι πρακτικές είναι η αντίσταση, ο έλεγχος, η εξουσία, η απληστία, η άμυνα, η επίθεση.

Μερικές από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί το εγώ είναι πολύ έξυπνες, αλλά δεν μπορούν ποτέ αληθινά να λύσουν κανένα από τα προβλήματά του, απλούστατα, γιατί το πρόβλημα είναι το ίδιο το εγώ.

Το εγώ είναι ο απαρατήρητος νους, ο νους που ρυθμίζει την ζωή σου, όταν δεν είσαι παρών ως συνειδητότητα που λειτουργεί ως μάρτυρας, παρατηρητής.

Το εγώ αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σαν ένα ξεχωριστό θραύσμα ενός εχθρικού Σύμπαντος, δίχως αληθινή σύνδεση με κανένα άλλο όν. Θεωρεί ότι είναι περικυκλωμένο από άλλα εγώ, που είτε βλέπει σαν απειλή, είτε σαν μέσα που θα χρησιμοποιήσει για να πετύχει τους σκοπούς του.

Φέρε την ιδέα αυτή στον νου σου, όταν νοιώθεις απειλή. Ρώτησε τον εαυτό σου: Ποιος είναι αλήθεια αυτός που απειλείται; Μετά άφησε την απάντηση να αναδυθεί από μέσα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου